چرا آمریکا به اسرائیل اجازه حمله به ایران را نمی دهد؟

چرا آمریکا به اسرائیل اجازه حمله به ایران را نمی دهد؟
دوشنبه 15 آذر 1400 - 22:11

رژیم صهیونیستی هر روز ایران را به حمله به تاسیسات هسته ای اش تهدید می کند.

العالم – کشکول

هر روز نیز هیاتهای اسرائیلی به واشنگتن می روند تا موافقت آمریکا برای به اصطلاح حمله به ایران را کسب کنند.

رژیم صهیونیستی 5 / 1 میلیارد دلار برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران اختصاص داده و حتی به انواع سلاح هوشمند برای اجرای این حمله مجهر شده است.

سران رژیم صهیونیستی در حالی ایران را تهدید می کنند که می دانند هیچ قدرتی برای اجرای آن ندارند به ویژه که آمریکا نیز اجازه این کار را نمی دهد لذا به این کشور سفر می کنند تا برای حمله چراغ سبز کاخ سفید را دریافت کنند.

این تهدیدات توخالی ثابت کرده که رژیم صهیونیستی پایگاه غرب در جهان اسلام است و هیچ کاری را بدون اجازه اربابش آمریکا نمی تواند انجام دهد و فقط مجری فرامین کاخ سفید است.

حتی جنگها و جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام داده با اجازه آمریکا بوده و این رژیم مامور آمریکاست که فقط ماموریتهای محوله از سوی واشنگتن را اجرا می کند لذا برای حمله به ایران بدون چراغ سبز آمریکا قادر به انجام هیچ کاری نیست و تهدیدات اخیر نیز فقط به عنوان اهرم فشاری علیه ایران از سوی آمریکا در مذاکرات لغو تحریم است که آن نیز با شکست مواجه خواهد شد.

آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی به خوبی از توان بازدارندگی ایران مطلع بوده و می دانند که هر حمله به ایران به معنای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود لذا جرأت حمله به ایران را ندارند، این در حالی است که این موضوع ثابت کرد که عدم حمله به ایران فقط به خاطر ناتوانی رژیم صهیونیستی از این اقدام نیست بلکه در اصل به خاطر ناتوانی آمریکا از حمله به ایران است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها