صدا و سیما روابط عمومی هیچ دستگاهی نیست/ رسانه‌ملی تریبون همه مردم است

صدا و سیما روابط عمومی هیچ دستگاهی نیست/ رسانه‌ملی تریبون همه مردم است
سه شنبه 16 آذر 1400 - 17:54

رییس رسانه ملی در مراسم روز دانشجو گفت: صدا و سیما روابط عمومی هیچ دستگاهی نیست و نخواهد بود، اما تریبون نظام اسلامی و مردم است.

العالم - ایران

پیمان جبلی در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد با اشاره به اینکه صدا و سیما، رسانه جمهور است گفت هیچ ابایی نداریم از اینکه رسانه ملی را تریبون حکومت اسلامی که بر آمده از انقلاب اسلامی است بدانیم.

وی افزود: ما روابط عمومی نیستیم همه هم باید باور کنند، صدا و سیما روابط عمومی هیچ دستگاهی نیست و نخواهد بود، اما تریبون نظام اسلامی است.

آقای جبلی گفت: صدا و سیما تریبون همه مردم است، آن مردمی که موقع تشییع پیکر سردار سلیمانی خیابان‌های ایران را پر کردند. مردمی که برخی برای نخستین بار پس از انقلاب کف خیابان می‌آمدند، اما جایگاه و عظمت این فرزند رشید انقلاب را درک کردند و برای آن به خیابان آمدند، ما امانت‌دار و وامدار همان مردم هستیم.

وی ادامه داد: ما امانت دار مردم هستیم، مردم فرهنگ دین باورها، تاریخ شهدا و... است.

* به مسائل سازمان صداوسیما به شکل علمی و تخصصی نگاه کنید

رییس سازمان صداوسیما گفت: خواهش من از شما دانشجویان و نماینده قشر نخبه جامعه این است که خودتان را جای رییس صداوسیما ببینید و به مسائل صداوسیما به شکل علمی و تخصصی نگاه کنید.

جبلی ادامه داد: برای طرح تحول سازمان به هر چه که نیاز دارید من در اختیار شما قرار می‌دهم.

وی افزود: خواهش من این است که خودتان را هم مسیر و هم درد ما بدانید و مساعدت کنید تا ما این بار امانت را به مقصد درست برسانیم.

پربیننده ترین خبرها