عصر امروز؛

رییس مجلس شورای اسلامی به ترکیه سفر می‌کند

رییس مجلس شورای اسلامی به ترکیه سفر می‌کند
چهارشنبه 17 آذر 1400 - 10:33

رییس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس دو روزه اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز (چهارشنبه) راهی کشور ترکیه می‌شود.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: رییس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در اجلاس دو روزه اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) عصر امروز راهی ترکیه خواهد شد.

سید نظام الدین موسوی افزود: رییس مجلس در این سفر؛ علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدارهای دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشورهای اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشورهای همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور، بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.

شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روزهای ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها