سردار فلاح‌زاده:

از ادامه راه و منش حاج قاسم خسته نخواهیم شد/ شهید سلیمانی، مصداق بارز مکتب رسول‌الله(ص) بود

از ادامه راه و منش حاج قاسم خسته نخواهیم شد/ شهید سلیمانی، مصداق بارز مکتب رسول‌الله(ص) بود
جمعه 19 آذر 1400 - 20:47

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، شب گذشته در آئین اختتامیه نخستین کنگره شعر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت حاج قاسم، پرورش‌یافته مکتب امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب، اهل بیت(ع) و مصداق بارز مکتب محمد رسول‌الله بود.

العالم - ایران / سیاسی

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، شب گذشته در آئین اختتامیه نخستین کنگره شعر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان "سردار سربداران" خاطر نشان کرد:حاج قاسم سلیمانی، تربیت‌یافته مکتب زینب کبری(س) و حرم اهل بیت(ع) در عراق بود. او زندگی پر فراز و نشیبی داشت. از کودکی گرفته تا حضور در جبهه‌های داخلی و خارجی همه و همه پر از مجاهدت و ایثارگری است.

وی گفت آنچه حاج قاسم را حاج قاسم کرد، تقوا، اخلاص، مردم‌داری، حکمت، شهادت‌طلبی او بود.

سردار فلاح‌زاده افزود آنچه شهید سلیمانی را متمایز و برجسته و نهادینه نزد مردم و سردار دل‌ها کرد همانا راز و نیاز خالصانه با معبود، بندگی خالصانه و اخلاص او بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد به تاسی از همه پیشکسوتان و پیروی از مولایمان علی (ع)، رهبری معظم انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشان، از اینجا اعلام می‌کنم تحت هیچ شرایطی در مبارزه با کفر و شرک و دشمنان اسلام و مسلمین هرگز دست نخواهیم کشید و اگر هزاران بار ما را قتل عام کرده و مجدد زنده شویم باز هم راه و روش و منش و رسم زندگی حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهیم داد و هرگز در این راه خسته نخواهیم شد.

پربیننده ترین خبرها