جهاد اسلامی: جنایت‌های رژیم اشغالگر هرگز ما را از ادامه مقاومت بازنمی‌دارد

جهاد اسلامی: جنایت‌های رژیم اشغالگر هرگز ما را از ادامه مقاومت بازنمی‌دارد
شنبه 20 آذر 1400 - 15:58

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیآمدهای جنایت این رژیم علیه ملت فلسطین دانست.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به شهادت «جمیل ابوعیاش» در بیتا واقع در جنوب نابلس، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی مسئول کامل جنایت‌هایش علیه ملت فلسطین است.

جهاد اسلامی شهادت جمیل ابوعیاش(۲۱ ساله) که پس از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به ناحیه سرش در تظاهرات شهرک بیتا به شهادت رسید، واکنش نشان داد.

در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت تظاهرات‌کنندگان در شهرک بیتا علاوه بر شهادت ابوعیاش، ۶۸ نفر از شهروندان فلسطینی نیز زخمی شدند.

بنابر گزارش شبکه المنار، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است که جنایت رژیم اشغالگر علیه تظاهرات‌کنندگان در شهرک بیتا و تلاش آن برای خاموش کردن صدای به حق فلسطینیان هرگز نخواهد توانست ملت فلسطین را از ادامه جهاد و مقاومت مشروع در برابر رژیم صهیونیستی و مقابله با تروریسم جنایت‌های آن، بازدارد.

جهاد اسلامی همچنین به فلسطینیان ساکن نابلس و تمامی مناطق کرانه باختری به دلیل تظاهرات و ایستادگی در برابر تروریسم رژیم صهیونیستی درود فرستاد.

در بیانیه این جنبش آمده است که مقاومت و رویارویی فراگیر با رژیم اشغالگر افزایش خواهد یافت و مقاومت هرگز تا نابودی این رژیم و بیرون راندن آن از سرزمین مبارک و مقدس فلسطین، متوقف نخواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها