ضرب و شتم عکاس آسوشیتدپرس توسط پلیس رژیم صهیونیستی

ضرب و شتم عکاس آسوشیتدپرس توسط پلیس رژیم صهیونیستی
جمعه 26 آذر 1400 - 22:20

عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس پس از ضرب و شتم توسط پلیس رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری گزارش داده‌اند پلیس رژیم صهیونیستی یک عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.

طبق گزارش روزنامه ایندپندنت، پلیس رژیم صهیونیستی عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس را هنگام پوشش دادن تظاهرات‌ها در یکی از محله‌های بیت‌المقدس مورد ضرب‌ و شتم قرار داده و او به بیمارستان منتقل شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در بیانیه‌ای اعلام کرده از اعمال خشونت توسط پلیس اسرائیل علیه یکی از کارکنانش به نام «محمود ایلیان» خشمگین است. یک گروه حامی خبرنگاران خواستار اقدام انضباطی علیه افسران خاطی پلیس رژیم صهیونیستی شد.

ایلیان هنگام حمله پلیس رژیم صهیونیستی در حال پوشش دادن تظاهرات‌های هفتگی در محله «شیخ جراح» در شرق بیت‌المقدس بود. تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در این محله در تلاش هستند از تخلیه منازلشان توسط شهرک‌نشین‌ها جلوگیری کنند.

ایلیان گفته تظاهرات‌های امروز جمعه در سکوت برگزار شده و تنها درگیری‌های جزئی میان پلیس مرزی رژیم صهیونیستی و تظاهرات‌کنندگان اتفاق افتاده است.

او گفته ۱۵ دقیقه بعد از اتمام تظاهرات‌ها گروهی از افسران پلیس اسرائیل به سمت او آمده و به سمت او نارنجک پرتاب کردند.

آسوشیتدپرس می‌گوید تصاویر ویدئویی از این حادثه نشان می‌دهد ایلیان جلوی یک خودروی سفید ایستاده که یکی از افسرها به او نزدیک می‌شود، او را به عقب هل می‌دهد و سپس با چند مشت به او ضربه می‌زند.

ویدئوی دیگری که از این حادثه ضبط شده نشان می‌دهد ایلیان در حال عکسبرداری از صحنه حمله پلیس به سمت چند روزنامه‌نگار دیگر است.

پربیننده ترین خبرها