دریادار تنگسیری: دشمن را قبل از نزدیک شدن به جزایر منهدم می‌کنیم

دریادار تنگسیری: دشمن را قبل از نزدیک شدن به جزایر منهدم می‌کنیم
سه شنبه 30 آذر 1400 - 11:10

فرمانده نیروی دریایی سپاه، گفت: در رزمایش پیامبر اعظم ۱۷، دفاع مستحکم از جزایر را انجام دادیم و نشان دادیم که قبل از نزدیک شدن دشمن، آنها را منهدم می‌کنیم و چنانچه بخشی از دشمن عبور کرد با سلاح‌های ممانعتی، آنها را مورد اصابت قرار می‌دهیم.

العالم - ایران

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز سه شنبه در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ سپاه در سواحل جنوب کشور، گفت: امروز در این رزمایش نتیجه بازی جنگ‌ها و طرح‌هایی که به صورت نظری روی آنها کار شده بود به صورت عملی در میدان اجرا شد و به همه نتایجی که مدنظرمان بود رسیدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: سربازان در این رزمایش با سلاح‌های تخصصی که در نیروی دریایی سپاه تمرین کرده بودند، شلیک کردند که دارای دقت لازم بود.

دریادار تنگسیری گفت: یکی از افتخارات ما این است که سلاح‌ها و مهماتی که در این رزمایش استفاده شده، ایرانی است و در داخل تولید می‌شود؛ دقت این سلاح‌ها بسیار بالاست که این هم از افتخارات دیگر ما است.

وی افزود: در این رزمایش دفاع مستحکم از جزایر را انجام دادیم و در این تمرین نشان دادیم که قبل از اینکه دشمن به جزایر نزدیک شود، آنها را منهدم می‌کنیم. چنانچه بخشی از دشمن از درگیری‌ها عبور کرد و بخواهد به جزایر نزدیک شود برای آنها هم برنامه داریم که با سلاح‌های ممانعتی که در جزیره است اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهیم.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها