مجاهدت‌های شهید ایرلو تجلی مجاهد فی سبیل‌الله بود

مجاهدت‌های شهید ایرلو تجلی مجاهد فی سبیل‌الله بود
سه شنبه 30 آذر 1400 - 18:47

فرمانده کل سپاه گفت: مجاهدت‌های حماسی و مخلصانه شهید ایرلو تجلی تمام‌عیار مجاهد فی سبیل الله در عینیت جامعه اسلامی بود و در سالهای اخیر پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن محسوب می‌شد.

العالم - ایران

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز ، سردار عالیقدر عرصه دیپلماسی ، مجاهد پارسا "حاج حسین ایرلو " سفیر شجاع و مخلص جمهوری اسلامی ایران در صنعا را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

شهادت جانباز سرافراز ، سردار عالیقدر عرصه دیپلماسی ، مجاهد پارسا "حاج حسین ایرلو " سفیر شجاع و مخلص جمهوری اسلامی ایران در صنعا را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، ملت های شریف و قهرمان ایران و یمن و خانواده ارجمند وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

مجاهدت های حماسی و مخلصانه او که تجلی تمام عیار مجاهد فی سبیل الله در عینیت جامعه اسلامی بود و در سالهای اخیر پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن محسوب می شد ؛ ماندگار و و راه ایمان ، جهاد و شهادت و طریق عزت امت اسلام و آزادی بشریت تحت سلطه را فراروی حق طلبان و آزادیخواهان جهان قرار داده است.

از خدای کریم و نعیم برای آن شهید والا مقام رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای بازماندگان ، یادگاران و آحاد وابستگان و علاقه‌مندان وی به ویژه همرزمان او در دستگاه دیپلماسی کشور ثبات قدم و توفیق تداوم راه آن شهید عزیز را طلب می کنم.

فارس

پربیننده ترین خبرها