با حمایت نظامیان صهیونیست صورت گرفت؛

حمله 60 شهرک نشین صهیونیست به چوپان های فلسطینی/ یک فلسطینی مجروح و 5 نفر بازداشت شدند

حمله 60 شهرک نشین صهیونیست به چوپان های فلسطینی/ یک فلسطینی مجروح و 5 نفر بازداشت شدند
شنبه 4 دی 1400 - 18:32

طی تجاوزی که ظهر امروز (شنبه) شهرک نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی علیه چوپان های فلسطینی در منطقه ام القبا واقع در الاغوار شمالی صورت دادند، یک فلسطینی مجروح و 5 نفر دیگر بازداشت شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

معتز بشارات مسئول پرونده الاغوار در استان طوباس در گفتگو با پایگاه خبری فلسطینی "وفا" گفت:" حدود 60 شهرک نشین وابسته به گروه تروریستی موسوم به "شبیة التلال" به منطقه یورش برده و به چوپان ها حمله ور شدند. پس از آن درگیری هایی با ضرب و شتم و سنگ پرانی اتفاق افتاد که به مجروح شدن یک شهروند فلسطینی به نام "محمد احمد علیان" و سپس بازداشت وی منجر شد.

بشارات افزود: ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای حمایت از شهرک نشینان وارد درگیری شد و 4 نفر دیگر از چوپانان را بازداشت کرد. سه تن از بازداشت شدگان به نام های احمد،اسماعیل و محمدحمد علیان عوض برادر هستند و یک نفر دیگر نیز مهند محمد الصغیر عوض نام داشت.

بشارات تاکید کرد: شهرک نشینان و ارتش رژیم اشغالگر هنوز هم در کوهستان ها پرسه می زنند و برای چوپان ها مزاحمت ایجاد می کنند.

گفتنی است که شهرک نشینان اخیرا به حملات و تجاوزهای خود علیه شهروندان و چوپان های فلسطینی در بیشتر مناطق الاغوار شمالی افزوده اند و ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی نیز از آنها حمایت می کند.

پربیننده ترین خبرها