هشدار وزیر اطلاعات نسبت به تلاش دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی با شدت بخشیدن بر جنگ اقتصادی

هشدار وزیر اطلاعات نسبت به تلاش دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی با شدت بخشیدن بر جنگ اقتصادی
چهارشنبه 8 دی 1400 - 15:13

وزیر اطلاعات در پیامی بمناسبت سالگرد حماسه ۹ دی سال ۸۸ یادآورشد که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مأیوسانه با شدت بخشیدن بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه در آرزوی ایجاد آشوب و ناامنی، به انتظار نشسته‌اند تا از آب گل آلود ماهی‌های توطئه صید کنند.

العالم _ ایران / سیاسی

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب به این شرح است: یوم الله ۹ دی، سر فصل نوینی است از شکوه انقلاب اسلامی، پایه‌های مردمی نظام و بیعت امّت بصیر با رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و آرمان‌های بلند و مطّهر حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب و برخورد قاطع ملّت با فتنه‌گران و حامیان خارجی آنان و برخورد با فتنه‌گرانی که در راستای اهداف دشمن، به آرمان‌های این ملّت خیانت و هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل نمودند.

ملّت سرافراز ایران اسلامی با حضور به‌هنگام و خلق حماسه‌ای جاودان در روز نهم دی ماه، این حقیقت را یادآوری نمود که همواره گوش به فرمان ولی امر خویش در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشور، از هیچ‌گونه ایثار و از خودگذشتگی دریغ نخواهد ورزید.
اینک که به حول و قوه‌ی الهی، ایران اسلامی با درایت و توانمندی، قله‌های رفیع فتح و ظفر را یکی پس از دیگری می‌پیماید، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مأیوسانه با شدت بخشیدن بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه در آرزوی ایجاد آشوب و ناامنی، به انتظار نشسته‌اند تا از آب گل آلود ماهی‌های توطئه صید کنند، لکن با هوشیاری و بصیرت مردم آگاه، همه توطئه‌های آنان نقش برآب می‌شود و ملّت عزیز ایران، بیش از پیش در مقابل این توطئه‌ها منسجم و یک‌دل می‌شوند.

این‌جانب، ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت، به آحاد ملّت فهیم کشورمان اطمینان می‌دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، به همراه سایر اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی، مسئولین امر و شما مردم دانا و بینای این دیار، همچنان دسیسه‌های بدخواهان را خنثی خواهند نمود و به مدد الهی، انوار درخشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، منطقه را از لوث وجود متجاوزین سیاه کار به‌طور کامل پاکسازی خواهد کرد تا زمینه ظهور تمدن نوین اسلامی فراهم گردد. ان‌شاءالله

سیّد اسماعیل خطیب

پربیننده ترین خبرها