غزه با عکس‌های شهید سلیمانی آراسته شد

غزه با عکس‌های شهید سلیمانی آراسته شد
يکشنبه 12 دی 1400 - 09:23

خیابان‌ها و میدان‌های شهر غزه در دومین سالگرد شهادت سردار دلها با تصاویر شهید قاسم سلیمانی آراسته شد.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد البریم (ابومجاهد) مدیر دفتر رسانه ای در کمیته مقاومت مردمی گفت به منظور اعلام وفاداری به حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگشت شهادت وی غزه یاد و خاطره وی را با تاکید بر مقاومت و اصول و ارزش ها و ادامه راه آن شهید سرافراز تا آزادسازی بیت المقدس شریف گرامی می دارد.

ابومجاهد از سید الشهدای محور مقاومت به عنوان یکی از بخش های اصیل این راه نام برده و اظهار داشت: فرمانده حاج قاسم در راه آزادسازی قدس شریف به ملکوت اعلی پیوست.

البریم در گفت وگوی ویژه با خبرنگار ایرنا در غزه ابراز داشت: ما در سالگرد شهادت حاج قاسم وفاداری خود را نسبت به وی اعلام کرده و تاکید می کنیم که این سالروز و این راه و منش را ادامه خواهیم داد. راه و منشی که شهید قدس در پیشبرد آن نقش تاثیرگذاری ایفا نمود.

وی بر ادامه راه مردمی حاج قاسم تاکید کرده و ابراز داشت: فلسطین هیچ گاه خون این شهید و ویژگی های والا و جهاد و مقاومت و حمایتش را از ملت فلسطین فراموش نخواهد کرد.

البریم توضیح داد: برافراشته شدن تصاویر شهید قدس سلیمانی در معابر عمومی و محورهای اصلی شهر غزه در واقع در بردارنده پیام اعلام وفاداری از سوی مقاومت و ملت فلسطین نسبت به شخصیتی است که جانش را در راه بیت المقدس و فلسطین تقدیم کرد.



ابومجاهد مدیر دفتر رسانه ای در کمیته مقاومت مردمی در پایان مصاحبه خود با خبرنگار ایرنا در غزه ابراز داشت : ما نسبت به خون پاکی که در راه آزادسازی قدس و حمایت از مقاومت بر زمین جاری شد، تا آخرین نفس وفادار خواهیم ماند.


ایرنا

پربیننده ترین خبرها