حماس: حملات به غزه جنایت جدیدی در کارنامه صهیونیستها است

حماس: حملات به غزه جنایت جدیدی در کارنامه صهیونیستها است
يکشنبه 12 دی 1400 - 11:44

سخنگوی «جنبش حماس» در واکنش به حملات بامداد امروز (یکشنبه) نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه با اشاره به اینکه این رژیم جنایت جدیدی علیه ملت فلسطین انجام داده، تاکید کرد که مقاومت به وظیفه خود برای دفاع از ملت فلسطین و آزادسازی اماکن مقدس ادامه خواهد داد.

العالم - فلسطین اشغالی

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به شمال و جنوب غزه را محکوم کرد و گفت که با این حملات جدید، جنایت دیگری به کارنامه جنایات رژیم غاصب اضافه شده است.

حازم قاسم افزود: اسرائیل با بمباران برخی مناطق نوار غزه، بر کارنامه جنایات خود علیه ملت فلسطین افزوده است.

وی تصریح کرد: مقاومت به وظیفه خود برای دفاع از فلسطین و آزادسازی مقدسات اسلام ادامه خواهد داد و تنها شکست و ناامیدی نصیب دشمن می شود.

سخنگوی حماس ادامه داد: مقاومت با در دست گرفتن سلاح به وظیفه اش در حمایت از فلسطینیان تا تحقق اهداف آنها و آزادسازی سرزمین فلسطین و احقاق حق بازگشت، ادامه خواهد داد.

وی گفت: ما به شیرمردان مقاومت که با شلیک موشک و ضدهوایی به حملات دشمن پاسخ می‌دهند و به مردم قهرمان فلسطین که در خط مقدم جبهه نبرد در مقابل دشمن در داخل زندان‌های اسرائیل در قدس اشغالی، کرانه باختری، غزه و النقب می‌ایستند، سلام و درود می‌فرستیم.

رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به بهانه شلیک دو راکت از باریکه غزه به سمت سواحل تل آویو، مناطقی در شمال و جنوب نوار غزه را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی قرار داد.

پربیننده ترین خبرها