سخنگوی سپاه:

آمریکا و صهیونیست ها هنوز از تفکر حاج قاسم می ترسند

آمریکا و صهیونیست ها هنوز از تفکر حاج قاسم می ترسند
يکشنبه 12 دی 1400 - 16:12

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست ها و آمریکایی ها هنوز از تفکر حاج قاسم می ترسند و از ابراز ارادت جوانان در فضای فضای نسبت به ایشان هراس دارند.

العالم - ایران

سردار رمضان شریف پیش از ظهر یکشنبه در آئین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ارومیه با بیان اینکه بر اساس گفته خود آمریکایی‌ها حاج قاسم به دلیل محبوبیت و حلقه وصل بودن او بین مردم و نظام ترور شد، افزود: آمریکایی‌ها و دشمنان ایران اسلامی سال‌ها در تلاش بودند که بین ملت و نظام فاصله بیندازند ولی حاج قاسم با محبوبیت خود، مانع این می‌شد.

وی با اشاره به ترس همیشگی دشمنان از حاج قاسم اضافه کرد: سردار سلیمانی با وجود عده و تجهیزات کمتر مقابل تروریست‌های تا بن دندان مسلح سوریه و عراق پیروز شد، مدت‌ها پیش از شکست کامل داعش و ایادی آمریکا در منطقه، وعده شکست آنها را داده بود که این امر به دلیل اشراف و شناخت وی از جبهه دشمن و صلابت و استحکام جبهه مقاومت تحقق یافت و دشمنان اسلام شکست خوردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص پیروزی ملت و دولت سوریه بر تروریست‌ها در همان ابتدای فعالیت گروه‌های تروریست در این کشور، بیان کرد: این امر نیز سال‌ها بعد محقق شد و همان روز ملت و دولت سوریه پیروز میدان شده است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه امروز فاطمیون، حیدریون، زینبیون، بسیجیان کشورمان و لبنانی‌ها افتخار می‌کنند در جبهه‌ای بجنگند که قاسم سال‌ها فرمانده آن بوده است، گفت: اولین تاوانی که آمریکایی‌ها باید به خاطر ترور شهید سلیمانی بدهند، خارج شدن با خفت و خواری از منطقه است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنان چند روز پیش اشرف غنی رئیس جمهوری پیشین افغانستان در خصوص خیانت آمریکایی‌ها به وی اشاره کرد و گفت: این حرف اشرف غنی، زبان حال شیخ نشینان حاشیه پیرامون کشور ماست، این شیخ نشینان بدانند که نظیر مبارک در مصر، صدام حسین در عراق، بن علی در تونس و شاه ایران به جای سستی تکیه کرده اند.

سردار شریف با اشاره به ویژگی‌های برحسته و اخلاقی سردار سیمانی یادآور شد: حاج قاسم همواره به دنبال دیده نشدن بود، این اخلاص وی موجب شده تا بعد از ۲ سال از شهادت این شخصیت والامقام همچنین از او یاد می‌شود و جوانان پیرو مکتب حاج قاسم هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های حاج قاسم این بود که خود را سرباز ولایت می‌دانست و شهرت او نیز محصول عنایات، توجهات، تدابیر، نصایح، پشتیبانی‌ها و اعتماد ویژه رهبر معظم انقلاب بود.

مهر

پربیننده ترین خبرها