سردار فدوی:

سردار فدوی: امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت بسیار گسترده است

سردار فدوی: امروز به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت بسیار گسترده است
چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:37

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در جنگ ۳۳ روزه از حضور حزب‌الله در کنار مرزهای صهیونیست‌ها وحشت داشت اما امروز ده‌ها حزب‌الله در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی تشکیل شده است. امروز به برکت انقلاب اسلامی و فداکاری افرادی مانند حاج قاسم که پای کار رفتند، جبهه مقاومت بسیار گسترده شده است.

العالم - ایران

سردار علی فدوی ظهر امروز، ۱۵ دی‌ ماه، در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند وعده داده کسانی که پای کار دین باشند، به مراتب بالا می‌رساند. این وعده خداوند در مورد شهید سلیمانی محقق شد و ده‌ها میلیون تن دلداده این شهید بزرگوار شدند و آن تشییع جنازه با شکوه برای او رقم خورد.

وی افزود: شهید سلیمانی در تمام مشکل‌آفرینی‌هایی که دشمنان خبیث برای جمهوری اسلامی به وجود آوردند، حضور پیدا می‌کرد و همیشه هم دشمنان شکست می‌خوردند. ۴۳ سال است که دشمنان ما حتی یک لحظه دست از دشمنی برنداشته‌اند اما هرگز نتوانسته‌اند حتی در یک عرصه بر ما پیروز شوند و این ما بودیم که هر روز قوی‌تر شدیم؛ به طوری که امروز دشمن نیز به قدرتمند بودن ما اعتراف می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بزرگترین اتحادی که در تاریخ می‌توان پیدا کرد، همین اتحادی است که شیطان بزرگ با حضور کشورهای اروپایی علیه ما تشکیل داده است. به عنوان نمونه بودجه نظامی آمریکا با بودجه کل کشور ما اصلا قابل قیاس نیست اما با وجود تمام این‌ها امروز قدرت جمهوری اسلامی به چنین نقطه‌ای رسیده و ایران به یک کشور شکست‌ناپذیر تبدیل شده است.

فدوی با اشاره به فعالیت‌های جبهه حق انقلاب اسلامی در یمن گفت: دشمن تصور می‌کرد در عرض چند روز می‌تواند در یمن به پیروزی برسد اما امروز حدود هفت سال است که جنگ در یمن ادامه دارد. تمام کشورهای خبیث دنیا با وجود بهره‌مندی از انواع امکانات نظامی در جنگ با یمن از شیعیان یمنی شکست خوردند چراکه خداوند وعده پیروزی حق علیه باطل را داده و اراده الهی بر پیروزی حزب خدا بر حزب شیطان است. این پیروزی با کیفیت بالایی هم محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما باید تمام تلاش خود برای قرار گرفتن در حزب خدا انجام دهیم، عنوان کرد: خداوند برای عزت‌بخشی به بندگانش تکالیف کم‌شماری تعیین کرده است. اگر ما همین تکالیف را انجام دهیم، خداوند عنایات بسیاری نسبت به ما خواهد داشت. خوشبختانه از ابتدای انقلاب تاکنون نسبتا توانسته‌ایم این تکالیف را انجام دهیم و خداوند هم این تعدد موفقیت‌های بی‌نظیر را نصیب ما کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور اظهار کرد: علت وجود این مشکلات این است که ما در این حوزه‌ها طبق قاعده خدا عمل نکرده‌ و حتی گاهی خلاف قاعده الهی و طبق قاعده دشمن فعالیت داشته‌ایم و دنبال این بودیم که مسائل اقتصادی‌مان را بر اساس قواعد اقتصاد سرمایه‌داری و لیبرالیسم حل کنیم؛ لذا در نهایت در زمینه اقتصادی به مشکلاتی که امروز می‌بینیم، برخورد کردیم.

فدوی با بیان اینکه در صورت عمل به تکالیف الهی هرگز به بن‌بست نخواهیم رسید، اضافه کرد: اگر ما تکالیف الهی را به طور کامل انجام می‌دادیم، امروز بر فراز قله بودیم. باید توجه داشت اگر روزی در قله قرار بگیریم، دشمنی‌ها علیه ما نیز تمام خواهد شد. در مجموع اگر ما در تمام امور پای کار باشیم و طبق قواعد الهی عملی کنیم، خداوند هم به سرعت به وعده‌های خود عمل می‌کند و تمام مشکلات ما حل خواهد شد. اگر مانند حاج قاسم عمل کنیم، عنایات خداوند در تمام زمینه‌ها شامل حال ما می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روزی در دولت اوباما، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، وزیر دفاع این کشور در مورد ایران گفت ما و هم‌پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای‌مان دنبال ایجاد توانی هستیم که در برابر ایران بازدارنده باشد. این یعنی دشمن نیز به توان بالای بازدارندگی ما پی برده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم قصاص عاملان ترور شهید سلیمانی عنوان کرد: این کار باید انجام شود تا پس از این کسی جرات نگاه چپ کردن به یک ایرانی را نداشته باشد.

در پایان پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام وارد این مراسم شد. در این مراسم ضمن مدحیه‌سرایی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) آیین وداع با پیکر مطهر این شهید نیز برگزار شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها