پهپادهای حزب الله لبنان کابوس رژیم صهیونیستی

پهپادهای حزب الله لبنان کابوس رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 16 دی 1400 - 13:18

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به هراس محافل سیاسی و نظامی این رژیم از حجم پهپادهایی اشاره کردند که حزب الله لبنان در اختیار دارد.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه صهیونیستی «نتسیف» در گزارشی با اشاره به خطری که این رژیم را از سوی جبهه شمالی آن تهدید می‌کند، آورده است: اسرائیل نگران پهپادهایی است که حزب الله در اختیار دارد و خطری واقعی برای اسرائیل است به ویژه که حزب الله پهپادهای شناسایی در نزدیکی ما مستقر کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی از نگرانی فزاینده ای پرده برداشت که در میان محافل سیاسی و نظامی این رژیم از حجم بالای پهپادهای حزب الله لبنان، وجود دارد.

به گزارش این رسانه اسرائیلی، حزب الله لبنان پهپادهایی را با هدف جمع آوری اطلاعات درباره رژیم صهیونیستی به پرواز درآورده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حزب الله قصد دارد که سامانه های دفاع هوایی اسرائیل را با پهپاد در صورت بروز جنگ آتی میان طرفین هدف قرار دهد تا توان تل آویو برای مقابله با موشکباران حزب الله را درهم بشکند.

یادآور می‌شود که چندی قبل هم روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» اعلام کرد که حزب الله لبنان حدود 2 هزار پهپاد در اختیار دارد.

این روزنامه با اشاره به اینکه برخی از این پهپادها توسط حزب الله ساخته شده‌اند، مدعی شد که برخی دیگر از این پهپادها نیز ساخت ایران هستند.

این روزنامه عبری تاکید کرد که حزب الله از دهه 90 میلادی از این پهپادها استفاده کرده است.

این روزنامه تاکید کرد که حزب الله موفق به توسعه مدل‌های مختلف پهپاد شده است.

مقامات صهیونیستی بارها هراس خود را از توسعه موشکی و پهپادی حزب الله لبنان نشان داده‌اند. بسیاری از گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های صهیونیستی حاکی از این است که رژیم صهیونیستی در جنگ احتمالی آینده روزانه مورد حمله 3 هزار موشک و پهپاد از طرف گروه‌های مقاومت قرار خواهد گرفت.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها