ارتش عراق حمله انتحاری به غرب این کشور را دفع کرد

ارتش عراق حمله انتحاری به غرب این کشور را دفع کرد
دوشنبه 20 دی 1400 - 23:01

ارتش عراق دوشنبه شب حمله انتحاری با یک دستگاه موتورسیکلت را که برای حمله به یک بازار سنتی در استان الانبار در غرب عراق پیش بینی شده بود، خنثی کرد.

العالم - عراق

به گزارش رسانه‌های عراقی، هسته اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخبار و اطلاعات دریافتی حکایت از آن داشت که یک دستگاه موتورسیکلت بمب گذاری شده به همراه مقادیر زیادی از مواد منفجره، در بیابان "الرطبه" در شمال منطقه "وادی حوران" تعبیه شده بود.

براساس این بیانیه، تروریست‌ها به دنبال فرصت بودند که مواد منفجره را به وسیله یک فرد انتحاری در محل شلوغ و بازار منفجر کنند که انفجار آن قربانیان زیادی داشته باشد، به همین سبب آنها برنامه ریزی کرده بودند که فرد انتحاری را وارد بازار شهرستان "الرطبه" کنند که مالامال از مردم بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: بر اساس اطلاعات دریافتی، نیروهای اطلاعات عراق به محل این موتورسیکلت رفتند و توانستند آن را در درون یک اتاق در روستایی متروکه در شمال شهرستان الرطبه درحالی که برای انفجار آماده شده بود، پیدا کنند.

در این بیانیه تأکید شده است که مواد کشف شده منفجر شد و نیروهای عراقی به جستجو برای یافتن تروریست ها در منازل اطراف پرداختند.

پربیننده ترین خبرها