جنبش فتح: محمود عباس به زودی به سوریه می‌رود

جنبش فتح: محمود عباس به زودی به سوریه می‌رود
سه شنبه 21 دی 1400 - 00:43

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین، حضور سوریه در خارج از اتحادیه عرب را مایه شرمساری اعراب دانست و گفت، به ویژه که سوریه بنیانگذار اتحادیه عرب است و باید عضویت خود را دوباره به دست آورد.

العالم-فلسطین

«جبرئیل الرجوب» دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی که در هتل الشام دمشق پایتخت سوریه برگزار شد، اظهار کرد که سفر وی و هیئت همراه او به دمشق، شروعی واقعی برای ساختن وضعیت فلسطین در شرایطی است که رژیم اشغالگر حملات بی‌سابقه‌ خود برای پایان دادن به آرمان فلسطین را تشدید کرده است.

به گزارش سانا، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح تأکید کرد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به زودی به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.

الرجوب در ادامه این کنفرانس خبری از دولت و ملت سوریه به خاطر مواضع قاطعشان در قبال آرمان فلسطین، علیرغم شرایط سختی که در سال‌های قبل پشت سر گذاشته است، تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: این مرحله سخت‌ترین مرحله در تاریخ فلسطین است، زیرا رژیم اشغالگر اسرائیل تلاش‌های خود را برای یهودی‌سازی فلسطین و پایان دادن به وضعیت ملی در بیت‌المقدس افزایش داد و شهرک‌سازی بی‌سابقه‌ای را در تمامی اراضی اشغالی آغاز کرده است.

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح بر پایبندی رام الله به مواضع اصولی خود در ایجاد کشور مستقل فلسطین و حق بازگشت آوارگان و مقاومت در برابر اشغالگری تأکید کرد.

در این نشست خبری، روحی فتوحی و احمد حلس از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح و سمیر الرفاعی سفیر فلسطین در دمشق حضور داشتند.

پربیننده ترین خبرها