هنیه در گفتگو با العالم: روابط ایران و نیروهای مقاومت مستحکم است/ بررسی تقویت روابط در دیدار با امیرعبدالهیان

هنیه در گفتگو با العالم: روابط ایران و نیروهای مقاومت مستحکم است/ بررسی تقویت روابط در دیدار با امیرعبدالهیان
سه شنبه 21 دی 1400 - 19:19

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو اختصاصی با العالم اظهار داشت: در دیدار با امیر عبداللهیان همه تحولات مربوط به موضوع فلسطین بررسی شد.

العالم - ایران / سیاسی

اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه العالم پس از دیدار با امیرعبدالهیان گفت: در دیدار با وزیر امور خارجه ایران تحولات فلسطین مورد بررسی قرار گرفت، با وی درباره نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مساله و ملت فلسطین گفتگو کردیم.

وی افزود: جناب وزیر را در جریان امور مثبت مربوط به تماس ها و آشتی های تهران و کشورهای عربی دوست قرار دادیم.

هنیه تصریح کرد: ما در حماس از هرگونه گرایشات برای بررسی وضعیت منطقه و محدود کردن نفوذ اسرائیل استقبال می کنیم، روابط ایران و نیروهای مقاومت مستحکم است و با وزیر خارجه راه‌های تقویت روابط دوجانبه را بررسی کردیم

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به مبارزه اسرا فلسطینی برای رهایی از بند اشغالگران گفت: نبرد «شکمهای خالی» یکی از نمادهای درگیری با دشمن اشغالگر بود که با آن بر دشمن پیروز شدند، دشمن صهیونیستی مسئول هر آسیبی است که بر سر «محمد ابوحمید» اسیر فلسطینی بیاید، برای پایان دادن به مشکلات اسرای خود در زندان های اشغالگران صهیونیستی آماده هر ریسکی هستیم

اسیر «ناصر أبو حمید» که هم اکنون در بند رژیم صهیونیستی به سر می‌برد، درحال حاضر از وضعیت جسمانی وخیمی رنج می‌برد. وی به داروی سرطان و معالجه فوری نیاز دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها