سامانه بارشی جدید در کشور/ بارش برف و باران از امروز + ویدیو

سامانه بارشی جدید در کشور/ بارش برف و باران از امروز + ویدیو
پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 07:51

بنابر پیش بینی های سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور از امروز (جمعه) و تحت تاثیر قرار دادن مناطق نیمه غربی و برخی مناطق شرق و شمال شرق، این مناطق شاهد بارش باران و برف خواهد بود.

العالم ـ ایران ـ علمی

بنابر گفته صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، روز جمعه (امروز) با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های قزوین، البرز، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان بارش باران پیش‌بینی می‌شود و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی خاطرنشان کرده که روز جمعه گستره فعالیت سامانه کل نیمه غربی کشور و برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور را در بر خواهد گرفت و شدت بارش در آذربایجان غربی و اردبیل، غرب کردستان و کرمانشاه، شمال قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، شمال شرق لرستان، جنوب و غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری و شمال شرق اصفهان است.

وضعیت آب و هوایی کشور از زبان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی

هواشناسیصادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی در این باره گفت: امروز (جمعه) در استان‌های شمال غرب و غرب کشور شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: فردا بر حجم بارش‌ها افزوده می شود و به سمت استان‌های جنوبی و مرکزی کشور گسترش پیدا می‌کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها