دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از زندان: به مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌دهیم

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین از زندان: به مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌دهیم
پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 11:28

دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالف این کشور در بیانیه‌ای از داخل زندانش تاکید کرد، مطالبه‌گری مسالمت‌آمیز ادامه می‌یابد و بی‌بازگشت است.

العالم - بحرین

به نقل از سایت العهد، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق در بیانیه خود بار دیگر تاکید کرد، بازداشتش طبق تقسیم بندی سازمان ملل و بزرگترین نهادهای حقوق بشری ظالمانه است و از همه کسانی که با او همبستگی دارند، تشکر می‌کند.

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت، هفت سال از بازداشتم می‌گذرد؛ بازداشتی که همه می‌دانند ظالمانه است و این حکم طبق تقسیم بندی سازمان ملل بالاترین سطح بازداشت ظالمانه است.

شیخ علی سلمان افزود: از این فرصت استفاده می‌کنم از کسانی که با من همبستگی دارند و خواهان اصلاحات، دموکراسی، آزادی، عزت،‌ احترام به حقوق بشر هستند به خصوص خانواده‌های شهدا و مجروحان و مهاجران تشکر می‌کنم و پیشانی و دست همه شما را می‌بوسم.

او ادامه داد: این ملت بزرگوار حقشان برخورداری از ساده‌ترین حقوق بشر است و حقشان در اداره امورشان است و این ملت در مسیر پیروزی و ثبات و مطالبه گری مسالمت‌آمیز هستند نه بازگشت و عقب گرد.

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد: اصلاحات سیاسی مورد نظر به نفع همه حکام و محکومین و اساس و نقطه ثبات برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی و پیشرفت و افزایش درآمد و تحقق ثبات سیاسی است. امنیت دائمی و ثابت می‌تواند به مقابله با سخت‌ترین چالش‌های سیاسی و منطقه‌ای بپردازد.

شیخ علی سلمان گفت همواره از مذاکرات ملی برای عبور از تاثیرات منطقه‌ای و جهانی استقبال می‌کند تا منافع کشور و مردمش محقق شوند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها