هیات مرزبانی ایران از فاز عملیاتی مانور امداد و نجات در پاکستان بازدید کرد

هیات مرزبانی ایران از فاز عملیاتی مانور امداد و نجات در پاکستان بازدید کرد
پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 12:13

هیات مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ریاست سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی روز پنجشنبه از فاز عملیاتی رزمایش امداد و نجات موسوم به "باراکودا-۱۱" در دریای عرب به میزبانی آژانس امنیت دریایی پاکستان بازدید کرد.

العالم ـ آسیا

مرحله عملیاتی رزمایش بین المللی باراکودا به میزبانی پاکستان با حضور ۱۹ کشور که در سطوح مختلف امروز در دریای عرب آغاز شد.

مقامات قوای مسلح پاکستان به همراه دریابان «میرزا فواد امین بیگ» مدیرکل آژانس امنیت دریایی این کشور در این مراسم حضور داشتند.

سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی و رئیس هیات ایران که برای رایزنی با مقام‌های پاکستانی و حضور در رزمایش امداد و نجات روز گذشته به کراچی سفر کرده است، امروز از فاز عملیاتی این رزمایش بازدید کرد.

اعضای هیات کشورمان از جمله سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان نیز در این مراسم حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، یازدهمین رزمایش باراکودا از روز سه‌شنبه (۲۱ دی) با حضور ۱۹ کشور آغاز شد و امروز به کار خود پایان می‌دهد. محدوده برگزاری این مانور امداد و نجات در منطقه شمالی دریای عرب و داخل آب‌های سرزمینی پاکستان و نزدیک خط ساحلی کراچی معین شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها