رییس جمهور: تمام درخواست های مردم سیل زده هرمزگان را بررسی می کنیم

رییس جمهور: تمام درخواست های مردم سیل زده هرمزگان را بررسی می کنیم
پنج‌شنبه 23 دی 1400 - 12:51

رییس جمهور کشورمان با تاکید بر تلاش همه مدیران برای رفع مشکلات مردم گفت: همه درخواست های مردم سیل زده هرمزگان را مورد به مورد بررسی می کنیم.

العالم - ایران / سیاسی

آیت الله سید ابراهیم رییسی لحظاتی پیش با حضور در جمع مردم هشتبندی میناب،اظهار داشت: بخشی از درخواست ها شخصی و برخی دیگر مربوط به مسایل عمران ، تقسیمات کشوری، جاده سازی و دیگر موارد بود که همه اینها از سوی مدیران دولت بررسی و تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم این منطقه، افزود: مایه افتخار بنده و همکارانم است که در جمع شمار مردم غیور و پرتلاش و با روحیه انقلابی که زن و مردتان پا به پای هم برای رفع مشکلات تلاش می کنید، حضور دارم.

رییس جمهور کشورمان تاکید کرد: افتخار ما در دولت این است که خدمتگزار شما باشیم و برای رفع مشکلاتتان تلاش کنیم.

سیل ویرانگر روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته تمام مناطق هرمزگان را در برگرفت و خسارت‌های فراوانی به زیر ساخت‌ها شامل آب برق مخابرات، راه پل‌ها واحدهای مسکونی و کشاورزی وارد کرد که بیشترین خسارت در بخش توکهور و هشتبندی میناب واقع در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز این استان بود.

آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس هرمزگان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری هرمزگان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به هرمزگان است.

همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان، میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی در بندرعباس برای پاسخگویی به درخواست های مردم راه‌اندازی شده است و کارشناسان استانداری هرمزگان و نهاد ریاست جمهوری درخواست‌های مردم را جمع‌آوری و بررسی می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها