هشدار یک نظامی یمنی به امارات/ اگر دوباره دست به حمله بزنید باید منتظر عملیات شدیدتری باشید

هشدار یک نظامی یمنی به امارات/ اگر دوباره دست به حمله بزنید باید منتظر عملیات شدیدتری باشید
دوشنبه 27 دی 1400 - 14:30

یک نظامی یمنی با هشدار به امارات گفت: اگر ابوظبی دوباره دست به حمله بزند باید منتظر عملیات شدیدتری باشد.

العالم ـ یمن

سرهنگ مجیب شمسان نظامی یمنی درگفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: مردم یمن از آغاز تجاوزگری امارات توانستند ضربات بسیاری به نیروهای امارات وارد کنند.

وی هشدار داد که اگر امارات دوباره دست به حمله بزند باید منتظر عملیات شدیدتری از سوی نیروهای مسلح یمن باشد.

سرهنگ شمسان با اشاره به عملیات نظامی امروز (دوشنبه) نیروهای یمنی علیه اهداف نظامی امارات خاطرنشان کرد، اهداف جدیدی را به مجموعه مراکز حیاتی امارات افزودیم. وی همچنین افزود نیروهای یمن توانمندی هایی دارند که از انتظار امارات فراتر است.

این نظامی یمنی گفت: تمامی اقشار مردم یمن انتظار این ضربه به عمق امارات را داشتند.

سرهنگ شمسان افزود: مردم یمن از آغاز تجاوزگری امارات توانستند ضربات بسیاری به نیروهای امارات وارد کنند.

وی تاکید کرد که دولت های ائتلاف متجاوز باید از حمله یمن به امارات درس عبرت بگیرند. ائتلاف متجاوز باید درک کند که یمن هنوز وارد مراحل بالاتر نشده است.

این نظامی یمنی افزود: اگر تصمیم گیری برای دولت های ائتلاف متجاوز به دست اسرائیلی ها و آمریکایی ها باشد، آنها بازنده است.

وی افزود: یمن هرچه ابتکار عمل برای صلح بود ارائه کرد، اما آنها نپذیرفتند. مردم یمن در مقابل ناسازگاری ائتلاف متجاوز چاره ای جز پاسخ ندارند.

این نظامی یمنی خاطرنشان کرد، ائتلاف متجاوز خواهان ارتباط دادن پرونده انسانی با پرونده های دیگر است و می خواهد آنچه را که در عرصه نظامی نتوانسته است به دست بیاورد، از طریق مذاکرات بدست آورد. پرونده انسانی قابل معامله با پرونده های دیگر نیست و متجاوزان و حامیانشان باید این مسئله را از مسائل دیگر جدا کنند.

وی با بیان این که پیام عملیات امروز (دوشنبه)، خروج امارات از یمن است، افزود: ما نمی توانیم فرودگاه های خود را تحت کنترل ائتلاف متجاوز بگذاریم.

این نظامی یمنی گفت: آنچه شایان توجه است، رشد توانمندی های یمن و هدف قرار دادن قلب ائتلاف متجاوز است به طوری که آمریکا پس از ناکامی در مقابله با پهپادها و موشک های یمن، سامانه های موشکی خود را از عربستان خارج کرد.

پربیننده ترین خبرها