گفت وگوی بن سلمان و بن زاید درباره حمله اخیر انصار الله به امارات

گفت وگوی بن سلمان و بن زاید درباره حمله اخیر انصار الله به امارات
سه شنبه 28 دی 1400 - 10:46

ولیعهد عربستان و ولیعهد ابوظبی در گفت وگویی تلفنی تاکید کردند که هدف قراردادن عربستان و امارات، عزم دو کشور برای مقابله با اینگونه اقدامات را بیشتر می کند.

العالم - عربستان سعودی

«محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان در تماسی تلفنی با «محمد بن زاید»، ولیعهد ابوظبی درباره حمله انصار الله یمن به فرودگاه ابوظبی و برخی مواضع مهم امارات متحده عربی گفت وگو کرد.

بن سلمان در این گفت وگوی تلفنی ضمن محکوم کردن حمله روز گذشته به عربستان و امارات از سوی انصار الله یمن، کشته شدن چند نفر در این حملات را تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل را مسالت کرد.

دو طرف در این مکالمه تاکید کردند که اینگونه اقدامات در هدف قراردادن عربستان و امارات، عزم دو کشور برای مقابله با این اقدامات «تروریستی» خصمانه را بیشتر می کند.

بن زاید از ابراز همدری بن سلمان که تاکیدی بر روابط مستحکم بین دو کشور و ملت برادر و عزم آنها برای مقابله با نیروهای دشمن است، تقدیر و تشکر کرد.

روز گذشته سخنگوی نظامی انصار الله گفت فرودگاه دبی، ابوظبی و پالایشگاه نفتی ابوظبی و شماری از تاسیسات مهم و حساس این کشور با 5 موشک بالستیک و هدایت شونده و شمار زیادی پهپاد هدف قرار گرفته است.

در پی این حملات 3 نفر کشته و 8 نفر زخمی شدند.

میدل ایست نیوز

پربیننده ترین خبرها