آغاز فروش بلیت‌های جام جهانی 2022 قطر/ بلیت‌های 1600 دلاری برای فینال

آغاز فروش بلیت‌های جام جهانی 2022 قطر/ بلیت‌های 1600 دلاری برای فینال
چهارشنبه 29 دی 1400 - 16:29

بلیت‌های فینال جام جهانی 2022 قطر 1600 دلار است.

العالم _ ورزشی

به گزارش العالم به نقل از سی‌ان‌ان، تا حدود 10 ماه دیگر، بهترین بازیکنان فوتبال جهان برای جام جهانی به قطر می‌روند و بلیت‌های مسابقات اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

قیمت‌ها بسته به بازی و صندلی‌های انتخابی متفاوت است. بهای بلیت‌های مسابقه فینال از 604 دلار تا 1600 دلار متغیر است.

این بها ممکن است سرسام‌آور باشد اما، در مقام مقایسه، برخی از بلیت‌های رسمی برای مسابقات سوپر‌بول امسال از 5 هزار و 950 دلار آغاز می‌شوند.

فاطمه سامورا، دبیرکل فیفا در این خصوص گفت: "این یک جام جهانی فوتبال برای قطر، منطقه و جهان است و محصولاتی که امروز عرضه شده‌اند، منعکس‌کننده هدف فیفا برای ارائه این بازی زیبا برای بیشترین تعداد طرفداران در سراسر جهان هستند."

ساکنان قطر از بلیت‌های یارانه‌ای بهره خواهند برد، با قیمت‌هایی که از کمتر از 11 دلار برای صندلی‌های انحصاری رده 4 شروع می‌شود تا ورزشگاه‌ها را برای مسابقات پر کنند. همچنین بلیط‌های ارزان‌تری برای افراد دارای معلولیت در دسترس خواهد بود. هواداران همچنین می‌توانند بسته‌هایی را خریداری کنند تا تیم منتخب خود را در طول تورنمنت دنبال کنند و همچنین قادر خواهند بود بلیت‌های متعددی را برای بازی‌های مختلف در همان استادیوم خریداری کنند.

فیفا اعلام کرده است که بازدیدکنندگان باید توصیه های سفر مقامات قطری را بپذیرند و آخرین اقدامات مربوط به کووید-19 پیش از شروع مسابقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها