وزیر کشور در جمع اهالی سیل‌زده قلعه‌گنج حضور یافت

پنج‌شنبه 30 دی 1400 - 10:42

وزیر کشور صبح روز پنجشنبه با حضور در مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان واقع در قلعه‌گنج ضمن بررسی شرایط و خسارت های سیلاب با اهالی این شهرستان نیز از نزدیک گفت و گو کرد.

العالم - ایران

احمد وحیدی که روز گذشته وارد جنوب استان کرمان شد پس از بازدید از مناطق سیل‌زده در شهرستان رودبارجنوب که بیشترین میزان خسارت را از سیل روزهای اخیر در استان دیده، برنامه سفر خود را روز پنجشنبه با بازدید از مناطق سیل زده در شهرستان قلعه گنج در جنوبی ترین نقطه استان کرمان پی گرفت.

وزیر کشور هفته گذشته نیز در جریان سیلاب از این مناطق در جنوب استان بازدید کرده بود و این سومین سفر او طی ۲ ماه گذشته به کرمان است.

استاندار کرمان، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر مسئولان هلال احمر وحیدی را در این بازدید در قلعه گنج همراهی می کنند.

وزیر کشور ضمن بررسی وضعیت و آسیب های سیل در این مناطق دستورهای لازم را برای امدادرسانی و تسهیل در بازسازی ها صادر کرد.

از جمله برنامه های بازدید وی در قلعه گنج حضور در روستاهای سیل زده سورگ آباد، جم شاهی و میانشهر بود که ضمن دیدار با خانواده های سیل زده در جریان روند خدمات رسانی به آنان قرار گرفت.

کرمان که هفته گذشته نیز درگیر سیل شدید در مناطق جنوبی استان بود از چندروز پیش، هم در جنوب و هم شرق استان درگیر سیلاب شدید شد و خسارت های زیادی به بار آمده است.

کار اسکان اضطراری افزون بر ۲۰ هزار نفر در استان در جریان است و تلاش برای بازگشایی راه های مسدود شده نیز ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها