گزارش اختصاصی العالم از رزمایش مرکب امنیت دریایی 2022+فیلم

جمعه 1 بهمن 1400 - 14:11

دریادار مصطفی تاج الدینی، سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با مشارکت ایران، روسیه و چین – که در شمال اقیانوس هند در جریان است – تأکید کرد که به رغم شرایط جوی دشوار، اغلب مراحل تاکتیکی این رزمایش با موفقیت اجرا شده است.

العالم - ایران

تاج الدینی در گفتگوی اختصاصی با العالم درباره مراحل تاکتیکی این رزمایش گفت: "بخش اعظم تمرین ها با موفقیت طی شده اند و ما اکنون در حال سپری کردن مراحل پایانی این رزمایش هستیم. ما مرحله نجات کشتی های ربوده شده را اجرا کردیم و در پایان، عصر امروز، رژه دریایی را انجام خواهیم داد. از مهمترین مؤلفه های این رزمایش ها، شرایط جوی خواهد بود".

وی در ادامه گفت: "نیروهای شرکت کننده در این رزمایش توانستند سطح آمادگی های رزمی و دفاعی خود را در شرایط جوی دشوار بالا ببرند".

وی درباره انجام رزمایش در شرایط جوی دشوار در اقیانوس هند خاطرنشان کرد که اجرای این رزمایش در این شرایط جوی، نشان مهارت و دقت بالای نیروی دریایی از لحاظ سرعت و تجهیزات و تصمیماتی ست که در زمان مناسب گرفته می شوند".

وی افزود: "این رزمایش بینانگر توانمندی ها و امکانات بسیار عالی و خوبی نیروی مسلح ماست که در این شرایط جوی دشوار خود را به خوبی نشان داد".

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها