جنایت هولناک ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده یمن

جنایت هولناک ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده یمن
جمعه 1 بهمن 1400 - 14:58

شبکه های اجتماعی صبح امروز جمعه پر شد از عکس ها و فیلمهایی از جنایت هولناک جنگنده های ائتلاف تجاوز سعودی اماراتی در حمله به ساختمان ارتباطات و ورزشگاه آن در شهر الحدیده در غرب یمن. در این حمله ده ها نفر که اغلب کودک بودند به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

العالم - داغ های مجازی

جنگنده های ائتلاف تجاوز دو روز پس از حمله به منطقه مسکونی حی اللیبی در صنعا و ارتکاب جنایت خونینی که 29 شهید و مجروح بر جای گذاشت، صبح امروز با تکرار این جنایت این بار در الحدیده، به ساختمان ارتباطات این شهر حمله کرد. این حمله تا این لحظه 20 شهید و مجروح بر جای گذاشته است.

محمد علی الحوثی، عضو شورای سیاسی عالی یمنی اندکی پس از وقوع این جنایت، در صفحه اختصاصی خود نوشت: "حمله به شهروندان الحدیده مثل حمله به صنعا و دیگر استان ها، جنایت جنگی است و بی پاسخ نمی ماند". وی افزود: "ما به کشورهای متجاوز هشدار می دهیم که اگر حمله هوایی، چاره کار بود شما مجبور نمی شدید 7 سال به این جنایات ادامه دهید. و اگر آمریکا حامی تسلیحاتی و متحد شماست، در افغانستان شکست خورد و جنایاتش، باعث پیروزی اش نشد. شما هم به یاری خدا در یمن شکست می خورید."

این جنایت هولناک خشم کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان بین المللی را هم برانگیخته است؛ آنها این جنایت را محکوم کرده و آن را گواهی بر شکست های پی در پی ائتلاف سعودی در حمله به یمن دانستند.

پربیننده ترین خبرها