در گفتگو با العالم مطرح شد؛

ائتلاف متجاوز هرزمان در میدان نبرد شکست می خورد به جنایت علیه ملت یمن روی می آورد/ جنایت های متجاوزان بدون پاسخ نخواهد ماند

ائتلاف متجاوز هرزمان در میدان نبرد شکست می خورد به جنایت علیه ملت یمن روی می آورد/ جنایت های متجاوزان بدون پاسخ نخواهد ماند
شنبه 2 بهمن 1400 - 15:02

یک مسئول یمنی گفت: ائتلاف متجاوز سعودی هر آنچه را به انسان مربوط باشد مانند مدارس و بیمارستان ها و سالن های عروسی را هدف قرار می دهد.

العالم - یمن

علی تیسیر قائم مقام وزارت حقوق بشر یمن در گفتگو با شبکه خبری العالم درباره حمله ائتلاف متجاوز به زندانیان یمنی در صعده گفت ائتلاف متجاوز مدعی بود که موشک های بالستیکی که مبدأ آن از ایران بوده در الحدیده وجود دارد ٬ اما بعد از چند ساعت معلوم شد که ادعای ائتلاف متجاوز مربوط به یک فیلم آمریکایی در زمان اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ است.

تیسیر تاکید کرد ائتلاف متجاوز به فریبکاری و دروغ گویی به جهانیان ادامه می دهد و هرگاه که درمیدان نبرد با شکست مواجه می شود٬ جنایت هایی را علیه مردم یمن مرتکب می شود.

تیسیر تاکید کرد جنایت های متجاوزان بدون پاسخ نخواهد ماند و کشورهای ائتلاف متجاوز در آینده شاهد حملاتی از سوی یمنی ها خواهند بود.

طه المتوکل وزیر بهداشت یمن از شهادت ۸۲ زندانی و زخمی شدن ۲۶۶ نفر دیگر در حملات ائتلاف متجاوز به بازداشتگاهی در صعده خبر داد که حال اکثر آنان وخیم گزارش شده است.

المتوکل از کشورهای دوست و برادر و سازمان های بین المللی خواست کمک های پزشکی را برای امدادرسانی به یمنی ها و کمک به مجروحان حمله بازداشتگاه در صنعاء ترتیب دهند.

پربیننده ترین خبرها