در گفتگو با العالم مطرح شد؛

جنایت های سعودی به سبک صهیونیستی

جنایت های سعودی به سبک صهیونیستی
شنبه 2 بهمن 1400 - 15:14

کارشناس نظامی گفت : حمله به یمن به شیوه اسرائیلی و همان شیوه ای بوده که رژیم اشغالگر در جنگ علیه حزب الله و گروه های مقاومت از آن استفاده کرده است.

العالم – یمن

سرهنگ مجیب شمسان گفت : نگاهی به تحولات میدانی نشان می دهد که این اقدام خطرناک از جانب امارات صهیونیست شده با توجه به تحولات میدانی صورت گرفته است که طی آن رژیم صهیونیستی به خطرناک بودن اوضاع پی برده و از افزایش قدرت یمنی ها احساس خطر کرده است.

سرهنگ شمسان هشدار داد که این جنایت های برنامه ریزی شده و این اقدام خطرناک ٬‌نمی تواند بدون پاسخ باشد و پیام های یمنی ها هم به امارات و هم به رژیم صهیونیستی رسیده است.

وی تاکید کرد رژیم اشغالگر پیام های یمنی ها را به خوبی دریافت کرده و متوجه شده است که ارتش یمن و کمیته های مردمی قدرت لازم را برای رسیدن به عمق اراضی اشغالی یا اماکن حساس تر در زمینه دریانوری در دریای سرخ دارند.

شمسان تاکید کرد این دستاوردها رژیم اشغالگر را برآن داشت تا امارات را به ارتکاب چنین کشتاری به شیوه ای بسیار مشابه به جنگ رژیم اشغالگر علیه حزب الله در سال ۲۰۰۶ و نیز جنگ سال ۲۰۱۴ رژیم اشغالگر علیه جنبش های مقاومت فلسطینی و عملیات شمشیر قدس وادار کند.

شمسان تاکید کرد: این جنایت ها بدون پاسخ نخواهد ماند و عملیات طوفان یمن به مثابه پیامی هشدار آمیز به رژیم اشغالگر است که یمنی ها قادر هستند به همه مواضع حیاتی و حساس در داخل اراضی آن دسترسی پیدا کنند و سامانه های دفاعی اسرائیلی و امریکایی و بریتانیایی فایده ای نخواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها