ویدیویی که خشم فلسطینی ها را برانگیخت

يکشنبه 3 بهمن 1400 - 09:21

به تازگی ویدیویی از حمله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به منزل یک خانواده فلسطینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که خشم فلسطینی ها را برانگیخته است.

العالم - فلسطین اشغالی

انتشار یک ویدیو در شبکه های اجتماعی از حمله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به منزل یک فلسطینی به نام "بلال حمایل" در روستای بیتا در جنوب نابلس، و بازداشت او و حمله به اعضای خانواده اش، خشم فلسطینی ها را برانگیخته است. اهالی این روستا از بیش از 9 ماه پیش در مقابل نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست مقاومت می کنند تا اینکه دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان وارد عمل شدند.

پس از این حمله و موج بازداشت فعالان مقاومت مردمی توسط تشکیلات خودگردان، اهالی روستا با تجمع در مقابل ساختمان شهرداری، شعار دادند "دست از سر فرزندان بیتا بردارید".

کمیته هماهنگی گروه ها در بیتا نیز با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن بازداشت اهالی این روستا اعلام کرد: "در شرایطی که ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان سرگرم جنایت در حق فلسطینی ها هستند، ناگاه متوجه یک حرکت مشکوک در روستای بیتا می شویم که در آن، دستگاه های امنیتی فلسطین به مردم حمله می کنند".

در این بیانیه آمده است: "ما این رفتار را محکوم کرده و آن را خطری بزرگ می دانیم و خواستار کوتاه کردن هر چه سریعتر دست دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان از سر اهالی بیتا هستیم".

دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان همه فعالان و مبارزانی را که به تازگی از اسارت رژیم صهیونیستی آزاد شده اند را احضار کرده و مورد بازجویی قرار داد.

پربیننده ترین خبرها