صبح امروز اتفاق افتاد؛

یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی/ زخمی شدن دو نظامی صهونیست

یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی/ زخمی شدن دو نظامی صهونیست
پنج‌شنبه 7 بهمن 1400 - 10:47

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجد الاقصی با جوانان فلسطینی درگیر شدند و یکی از آنها را بازداشت کردند و در حادثه ای جداگانه، دو نظامی صهیونیست در مرز مصر زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، نظامیان رژیم صهیونیستی در نخستین ساعت‌های صبح امروز به صحن‌های مسجد الاقصی در قدس اشغالی یورش بردند و با جوانان فلسطینی که با خود پرچم فلسطین حمل می‌کردند، درگیر شدند.

خبرگزاری شهاب با اعلام این خبر افزود: در حالی که بارش برف صبح امروز مسجد مبارک الاقصی و محوطه اطراف آن را سفیدپوش کرده بود و جوانان فلسطینی با حمل پرچم فلسطین در صحن‌های این مسجد ابراز شادی می‌کردند، نظامیان رژیم صهیونیستی با آنها درگیر شدند و در نهایت یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

در تحولی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند دو نظامی این رژیم بر اثر تبادل آتش با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز مصر و فلسطین اشغالی زخمی شدند.

این در حالی است که برخی منابع خبری به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی، علت زخمی شدن این دو نظامی را اشتباه در تعیین هدف و تیراندازی این نظامیان به سوی نیروهای خودی عنوان کرده‌اند. فرمانده منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این حادثه اعلام کرد درباره زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در مرز با مصر تحقیق می‌کند.

روز ۱۳ ژانویه نیز دو افسر بلندپایه ارتش صهیونیستی بر اثر شلیک گلوله نیروهای خودی و به دلیل وحشت نظامیان ارتش اشغالگر از نفوذ و تردد نیروهای فلسطینی کشته شدند.

همچنین منابع محلی فلسطینی چهارشنبه شب از درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در شهرک «الطور» در قدس اشغالی خبر دادند و افزودند در این درگیری‌ها، جوانان فلسطینی یک خودرو نظامیان صهیونیست را به فرار از منطقه مجبور کردند.

پربیننده ترین خبرها