ادامه تلاش بی فایده و مذبوحانه امارات؛ آل زاید تنها یک گزینه در مقابل خود دارد...

ادامه تلاش بی فایده و مذبوحانه امارات؛ آل زاید تنها یک گزینه در مقابل خود دارد...
دوشنبه 11 بهمن 1400 - 17:07

اگر امارات گمان کند که گزینه ای برای پاسخ به حمله نیروهای یمن به عمق کشور خود دارد، سخت در اشتباه است.

العالم-کشکول

نه زمان، نه ضدهوایی ها و نه حمایت "اسرائیل" و آمریکا از امارات نمی توانند گزینه جدیدی برای پاسخ به حملات یمن به امارات بدهند.

امارات نه تنها گزینه ای برای مقابله با حملات یمن در قبال تجاوزها و جنایت های خود ندارد، بلکه حتی زمانی برای رزمایش هم ندارد. یمن دیگر ضربات خود به عمق امارات را وابسته به عقب نشینی شبه نظامیان "عمالقه" از جنوب مارب و حتی شبوه نمی کند، بلکه تا زمان خروج کامل و بی بازگشت امارات از یمن به این ضربات ادامه خواهد داد، چرا که یمنی ها از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شوند.

مسئولان امارات دیگر نمی توانند برای کشور خود حتی یک منطقه امن فراهم کنند، چرا که دوباره وارد یمن شده و خون مردم این کشور را ریخته اند آن هم به این بهانه که اجازه ندهند اخوان المسلمین بر شبوه و مارب چیره شوند یا اینکه آمریکا و عربستان آنها را وادار به ورود مجدد به این درگیری کرده اند.

اکنون امارات با رفتار خود امنیت خود را به خطر انداخته و باعث شده است که یمن تاسیسات نفتی و حیاتی آن را نه تنها در ابوظبی بلکه در سرتاسر این کشور هدف حملات خود قرار دهد که در راس آنها نمایشگاه "اکسپو دبی" و برج خلیفه هستند.

تلاش مذبوحانه امارات برای ایفای نقش قربانی و نشان دادن یمنی ها به عنوان کسانی که ثبات و امنیت این "سرزمین صلح" را به خطر انداخته اند راه به جایی نخواهد برد. امارات منتظر است جهان در مقابل حملات یمن به کمکش بشتابد درحالیکه همه می دانند حملات یمن چیزی جز واکنش به کشتار جمعی "سرزمین صلح" امارات علیه زنان و کودکان آن نیست که عربستان نیز در آن دست دارد بطوری که طی ساعاتی اندک 600 غیر نظامی را در یمن به شهادت رسانده اند. لذا هر انسان عاقلی در جهان اگر در وضعیت کنونی یمن به سر می برد، همان کاری را می کرد که اکنون یمنی ها آن را انجام می دهند.

پربیننده ترین خبرها