جاسوسان موساد در راه بحرین

جاسوسان موساد در راه بحرین
دوشنبه 11 بهمن 1400 - 17:46

یک رسانه فرانسوی از آغاز همکاری رژیم منامه با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی برای تقویت امکانات فناوری و توسعه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در بحرین پرده برداشت.

العالم- بحرین

به گزارش العالم، پایگاه خبری فرانسوی اینتلیجنس آنلاین (Intelligence Online) متخصص در امور امنیتی و نظامی فاش کرد رژیم بحرین تقویت امکانات و توانایی‌های فناوری و توسعه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با همکاری نزدیک و مستقیم سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد، را آغاز کرد.

منبع مذکور تصریح کرد، این همکاری در حالی صورت می‌گیرد که "راشد عبدالله آل خلیفه" وزیر کشور بحرین با همتای صهیونیستی خود "عومیر بارلیف" در 12 ژانویه 2022 میلادی تماس گرفته است. این تماس در چارچوب همکاری مستمر بین منامه و تل‌آویو برای گسترش دامنه همکاری امنیتی پس از امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط بین طرفین کدر سپتامبر 2020، انجام شد.

براساس رویکرد جدید دولت منامه، دستورالعمل‌هایی به سازمان اطلاعات بحرین و سرویس امنیت عمومی وزارت کشور و سرویس امنیت راهبری که در ژوئیه 2020 تاسیس شد، برای تقویت همکاری با رژیم صهیونیستی ارسال شده است.

"احمد عبدالعزیز آل خلیفه" ریاست دستگاه امنیت راهبردی در بحرین را برعهده دارد. این دستگاه تنها نهادی است که ماموریت رسمی تعامل مستقیم با موساد و امنیت عمومی، شاباک، در رژیم صهیونیستی را دارد.

این پایگاه خبری فرانسوی تاکید کرد: سرویس امنیت راهبردی بحرین از گروهی از مربیان صهیونیستی برای آموزش افسران اطلاعات بحرین استقبال خواهد کرد. همچنین تل‌آویو موافقت کرده است که بحرین را با پشتیبانی ماهواره‌ای، سامانه‌های ضد پهپاد و پهپادهای "هرمس" تجیهز خواهد کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها