آزمایش کووید-۱۹ جاستین ترودو مثبت شد

آزمایش کووید-۱۹ جاستین ترودو مثبت شد
سه شنبه 12 بهمن 1400 - 08:00

نخست‌وزیر کانادا به کرونا مبتلا شده است.

العالم - آمریکا

به نقل از سی‌ان‌ان، آزمایش کووید-19 جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا مثبت شده است. این در حالی است که کانادا همچنان با افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ به دلیل سویه اومیکرون و همچنین اعتراضات جنجالی در پایتخت به دلیل محدودیت‌های بهداشتی مواجه است.
ترودو که کاملاً واکسینه شده در حساب توییتر خود نوشت: «امروز صبح، آزمایش کووید-۱۹ من مثبت شد. "احساس خوبی دارم -- و این هفته با پیروی از دستورالعمل‌های بهداشت عمومی به کار از راه دور ادامه می‌دهم. همه، لطفا واکسن بزنید و تقویت شوید.»
نخست وزیر در یک کنفرانس خبری در فضای باز گفت که آزمایش کرونای دو نفر از سه کودک وی نیز مثبت شده است. او و خانواده‌اش روزها پس از اعلام قرار گرفتن در معرض کووید-۱۹ در محلی دور از سایرین بوده‌اند، اما جزئیاتی از آن ارائه نکرده است. ترودو روز چهارشنبه شخصاً با چند نفر از اعضای کابینه خود دیدار کرد.
خانواده ترودو به عنوان یک اقدام احتیاطی به مکان نامعلومی منتقل شده اند زیرا اعتراضات در اتاوا توسط مخالفان محدودیت‌های بهداشتی کووید-۱۹ ادامه دارد. این رویدادها به عنوان اعتراض کامیون‌داران مخالف الزامات واکسن آغاز شد و به سرعت بر طرفداران آن افزوده شد که خواستار پایان دادن به سایر دستورالعمل‌های کووید-19 بودند.

پربیننده ترین خبرها