معاون دبیر کل حزب‌الله: ورود اسرائیل به لبنان، ممنوع!

معاون دبیر کل حزب‌الله: ورود اسرائیل به لبنان، ممنوع!
شنبه 16 بهمن 1400 - 17:37

پس از انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای کمک به ارتش لبنان، معاون حزب‌‌الله گفت: مقاومت اجازه نمی‌دهد که دشمن صهیونیستی وارد لبنان شود و با فداکاری‌ها و خون با این موضوع مقابله خواهد کرد.

العالم - لبنان

«نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در یک نشست سیاسی اعلام کرد، یک کمپین سازماندهی شده بین‌المللی، محلی و منطقه‌ای علیه حزب‌الله در جریان است نه تنها علیه مقاومت حزب‌الله بلکه علیه حضور حزب‌الله در صحنه سیاسی، مردم و صحنه فرهنگی و تربیتی.

وی افزود، هر آنچه از نظر سیاسی، اقتصادی و نظامی علیه حزب‌الله انجام دادند باعث ساکت شدن این جنبش نشد بلکه آن را قویتر و قویتر کرد.

نعیم قاسم گفت، مقاومت اجازه نمی‌دهد که دشمن صهیونیستی وارد لبنان شود و با فداکاری‌ها و خون با این موضوع مقابله خواهد کرد.

وی افزود، برخی برای کسب مال و منصب به حزب‌الله حمله می‌کنند اما محبوبیت مردمی مقاومت بیشتر خواهد شد زیرا از کشور و آینده آن دفاع می‌کند.

نعیم قاسم ادامه داد، با حزب‌الله می‌جنگند و توجیهشان این است که این جنبش توانسته در صحنه منطقه نفوذ و تأثیر داشته باشد و پروژه مقاومت خود را پیش ببرد و به مکتبی برای رزمندگان مقاومت در منطقه تبدیل شود.

وی تصریح کرد، داشتن جنگنده برای ارتش به منظور مقابله با جنگنده‌های اسرائیلی ممنوع است همچنین نمی‌تواند موشک‌های نقطه زنی که به داخل رژیم اسرائیل می‌رسد داشته باشد. چرا لبنان ضعیف باقی مانده تا اسرائیل هرطور می‌خواند رفتار کند؟؛ اما اگر مقاومتی وجود داشته باشد نمی‌توانید اینگونه اقدامات را انجام دهید.

این اظهارات نعیم قاسم پس از آن اعلام می‌شود که خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هفته گذشته گفت، «بنی گانتز» اخیرا در یک سخنرانی اعلام کرده که تل‌آویو به واسطه «یونیفل» چهار پیشنهاد مختلف برای کمک به ارتش لبنان ارائه کرده که البته با دست رد لبنانی‌ها مواجه شده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها