حضور نادر دو فرزند محمد ضیف در برابر عموم در غزه + فیلم

دوشنبه 18 بهمن 1400 - 18:12

کنشگران فلسطینی و رسانه های نزدیک به جنبش حماس امروز دوشنبه عکس ها و ویدئوهایی منتشر کردند که نشان می داد طی مراسمی از دو فرزند محمد ضیف فرمانده گردان های قسام جناح نظامی حماس تقدیر شده است، از آنجایی که این فرمانده ارشد حماس و خانواده اش زندگی محرمانه ای دارند، این رویداد بسیار نادر بود.

العالم-فلسطین

در مراسم بزرگداشت افراد ممتاز و قاریان قرآن کریم در جنوب غزه که توسط انجمن اسلامی ،شاخه دانشجویی حماس، برگزار شده بود، از خالد و بهاء محمد المصری (ضیف) تقدیر شد.

این نخستین باری است که فرزندان ضیف در برابر عموم ظاهر می شوند و از آنها تقدیر می شود. این اقدام انتقاد برخی از کنشگران را برانگیخته چرا که امنیت پدر این دو کودک را در خطر می بینند.

محمد الضیف و خانواده اش به صورت کاملا محرمانه و در شرایط امنیتی پیچیده ای زندگی می کنند. این فرمانده حماس در راس افرادی قرار دارد که رژیم صهیونیستی آنها را تحت تعقیب قرار داده است.

به احتمال قوی الضیف پس از مصدومیتش در یک حمله صهیونیستی در منطقه الشیخ رضوان چند سال پیش، از صندلی چرخدار استفاده می کند.

'محمد ضیف' فرمانده ارشد 'گردانهای عزالدین قسام' جناح نظامی 'حماس' كه در سه دهه گذشته ضربات شدیدی بر پیكر رژیم صهیوینستی وارد آورده است , دشمن درجه یك این رژیم به شمار می رود.

ضیف تا به حال از چندین طرح ترور از سوی رژیم صهیونیستی جان سالم بدر برده است. همین مهارت بی بدیل باعث شده است كه صهیونیست ها او را ' گربه ای كه 9 جان دارد' توصیف كنند.

پربیننده ترین خبرها