پیام عملیات نابلس به تشکیلات خودگردان فلسطین+ ویدئو

چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 09:42

هزاران فلسطینی در شهر نابلس پیکر 3 شهید را که به ضرب گلوله‌های نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس ترور شدند، تشییع کردند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، فلسطینی‌ها پیکر سه شهید را که روز گذشته در عملیات ترور نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی در نابلس به شهادت رسیدند، تشییع کردند. صدها فلسطینی مقابل بیمارستان "رفیدیا"، پس از انتقال سه شهیدی که در نابلس به دست نظامیان اشغالگر صهیونیست ترور شدند، تجمع کردند.

"ادهم مبروکه"، "محمد الدخیل" و "اشرف مبسلط" سه شهیدی هستند که نظامیان صهیونیستی آنها را به اتهام تلاش برای تشکیل هسته‌ای نظامی جهت هدف قرار دادن خودروها و پایگاه‌های نظامی این رژیم، به شهادت رساندند.

این ترور وحشیانه‌ترین ترور در سال‌های اخیر تلقی می‌شود.. . زمان‌بندی آن نیز نسبت به دیگر جنایات صهیونیست‌ها مهم‌تر است، به‌ویژه که فعالانی جنبش فتح را که ستون فقرات تشکیلات خودگردان فلسطین محسوب می‌شود، هدف قرار داده است. و اکنون ملزم به هماهنگی امنیتی با اشغال است.

در سایه تداوم هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگران با رژیم صهیونیستی، این عملیات ترور یک پیام دارد اینکه؛ هر کسی که در کرانه باختری سلاح حمل کند از هر گروه و جریانی که باشد، هدف گلوله‌های رژیم اشغالگر قرار خواهد گرفت.

"حلمی الاعرج" از اعضای دفتر سیاسی "جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین" در گفت‌وگو با العالم اظهار داشت: این جنایت به منزله جنایت جنگی است، زیرا این سیاست اعدام میدانی است که خارج از محاکمه عادلانه انجام شده است. این جنایت به سلسله ترورها و اعدام‌های میدانی علیه شهروندان، سالخوردگان، زنان و کودکان فلسطینی اضافه می‌شود."

"عبداللطیف القانوع" سخنگوی رسانه‌ای جنبش حماس در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: "جنایت ترور سه رزمنده مقاومت در نابلس، باید توقف فوری هماهنگی امنیتی و به آتش کشیدن همه شهرها و اردوگاه‌های کرانه باختری را زیر پای صهیونیست‌های متجاوز به دنبال داشته باشد."

پربیننده ترین خبرها