هشدار هادی العامری به همه طرف‌ها درباره حوادث خونین در استان میسان

هشدار هادی العامری به همه طرف‌ها درباره حوادث خونین در استان میسان
پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 - 15:00

رئیس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق در خصوص حوادث خونین در استان میسان از همه طرف‌ها خواست خویشتن‌داری کنند و درگیری‌های محلی را در طبقی از طلا به دشمنان عراق تقدیم نکنند.

العالم - عراق

«هادی العامری» رئیس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق، امروز (پنجشنبه، ۱۰ فوریه) با صدور بیانیه‌ای به حوادث اخیر در استان «میسان» واکنش نشان داد و درباره کشیده شدن به سوی فتنه و تسلیم خشم شدن هشدار داد.

به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، وی گفت: حوادث خونینی که استان عزیز میسان شاهد آن است، مایه تاسف و نگرانی است و به سلب احساس امنیت و ثبات منجر می‌شود. ما قبلاً نیز در مورد تشدید [اختلافات] هشدار داده بودیم که با آن ممکن است دایره خشونت متبادل گسترش یابد و به به سطوح خطرناکی برسد که پایان دادن به آن دشوار شود».

رئیس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق افزود: «از برادران عزیزمان در جریان صدر و عصائب [اهل الحق] و طرفداران عشائری و سیاسی آن‌ها می‌خواهیم تا بالاترین درجه خویشتن داری، آگاهی از مسئولیت قانونی و بصیرت نسبت به عواقب امور را از خود نشان دهند. زیرا خون چیزی جز خون به ارمغان نمی آورد و این‌که درگیری‌های محلی که دشمنان برای آن میلیاردها هزینه کردند و به نتیجه نرسیدند، ممکن است به این شکل، رایگان و در طبقی از طلا به آنها تقدیم شود».

فارس

پربیننده ترین خبرها