تبریک مقامات خارجی به رییس جمهوری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

تبریک مقامات خارجی به رییس جمهوری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب
پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 - 18:18

مقامات کشورهای مختلف با انتشار پیام هایی به آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری کشورمان، فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت و دولت ایران تبریک گفتند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

«عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان در پیامی به آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری کشورمان، فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.

عمران‌خان ۲۲ بهمن روز ملی ایران را تبریک و برای مردم جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی، موفقیت، رفاه و توسعه کرد.

وی افزود: ضمن تبریک صمیمانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت برادر و دوست ایران، از این فرصت استفاده کرده و تعهد خود را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و پاکستان اعلام می‌دارم.

نخست وزیر پاکستان بر عزم خود را برای همکاری نزدیک با رئیس جمهوری اسلامی ایران برای تحکیم دوستی دیرینه دو کشور همسایه و مشارکت برای صلح، ثبات و امنیت منطقه و فراتر اعلام کرد.

علاوه بر این رئیس مجلس ملی و رئیس کمیته ستاد مشترک ارتش پاکستان نیز به ترتیب در پیام‌های جداگانه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی کشورمان را تبریک گفتند.

همچنین رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه پاکستان نیز چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک گفتند.

رئیس جمهور کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

رئیس جمهوری کرواسی با ارسال پیامی کتبی به رئیس جمهوری کشورمان، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

«زوران میلانوویچ» در پیام خود به آیت الله سید «ابراهیم رئیسی» همچنین ضمن آرزوی پیشرفت و موفقیت برای ملت ایران بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کرده است.

در این پیام آمده است: مایه خرسندی است که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و روز ملی جمهوری اسلامی ایران، از جانب خود و شهروندان جمهوری کرواسی تبریکات صمیمانه ابراز داشته و بهترین آرزوها را برای پیشرفت و موفقیت ملت ایران اعلام کنم.

وی با اشاره به اینکه؛ "سال جاری اهمیت بسیاری برای دو کشور دارد، زیرا سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک خود را جشن می گیریم"، افزود: ایمان دارم که جهت تقویت و پیشرفت روابط فیمابین بخصوص در این دوران چالش برانگیز که همه در حال مبارزه علیه بیماری همه گیر کرونا و عواقب آن هستیم، باید بیشتر تلاش کنیم.

سلطان عمان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

سلطان عمان در پیامی به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به وی، مردم و مقامات کشورمان تبریک گفت.

پربیننده ترین خبرها