دبیرکل جنبش آزادگان بحرین در گفتگو با العالم:

آل خلیفه، رژیمی فاسد است و هیچ اصلاحی به نفع مردم انجام نمی دهد

آل خلیفه، رژیمی فاسد است و هیچ اصلاحی به نفع مردم انجام نمی دهد
دوشنبه 25 بهمن 1400 - 17:37

یک فعال بحرینی گفت که آل خلیفه پس از رفع تحریم‌ها علیه مردم ایران مجبور است خود را با شرایط جدید منطقه وفق دهد.

العالم – بحرین

«سعید شهابی» دبیرکل جنبش آزادگان بحرین در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم به مناسبت سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین در سال 2011 اظهار داشت که رژیم آل خلیفه یک رژیم فاسد است که هرگز هیچ اصلاحی به نفع مردم انجام نمی دهد.

وی افزود: سلب تابعیت از شهروندان بحرینی یکی از اقدامات رژیم فاسد آل خلیفه علیه مردم بحرین است، تابعیت هدیه حاکم به مردم نیست، بلکه حق انسانی و مشروع هر شهروند در هر کشوری است. بنابراین رژیم بحرین حق ندارد برای سرکوب مردم بحرین تابعیتش را از شهروندان بحرینی سلب کرده و به بیگانگان اعطا نماید.

دبیرکل جنبش آزادگان بحرین گفت که رژیم بحرین با توجه به ضعفی که از آن رنج می برد، از سرکوب، لغو تابعیت و خشونت علیه مردم بحرین استفاده می کند تا این مردم را در هم بشکند اما مردم بحرین به مبارزه در برابر شیوه های سرکوبگرانه رژیم ادامه خواهند داد.

رژیم آل خلیفه شکست خورده است

جواد عبدالوهاب، خبرنگار بحرینی نیز در این ویژه برنامه گفت: آمریکا نیز توافق هسته ای را امضا خواهد کرد چرا که تحریم‌ها علیه مردم ایران باعث نشد ایران از حق مشروعش در این زمینه عدول کند.

وی افزود: تهدید به جنگ نیز باعث نشد ایران برنامه هسته ای مشروعش را متوقف کند.

این فعال سیاسی و خبرنگار بحرینی خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه شکست خورده است و هر کسی که با آن همکاری کند نیز شکست خواهد خورد.

به گفته عبدالوهاب، تاریخ بحرین مملو از نبرد تاریخی میان مردم این کشور و آل خلیفه است.

پربیننده ترین خبرها