سوریه: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در الشیخ جراح، جنایت جنگی است

سوریه: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در الشیخ جراح، جنایت جنگی است
سه شنبه 26 بهمن 1400 - 10:41

وزارت خارجه سوریه ضمن تاکید بر مخالفت خود با اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، حملات شهرک‌نشینان و نیروهای ارتش این رژیم به شهروندان فلسطینی را محکوم کرد.

العالم - سوریه

وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، دمشق‌ حملات ‌وحشیانه شهرک نشینان اسرائیلی و ارتش رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی طی دوره اخیر که منجر شد تلفات جانی و مالی به وجود بیاید، دنبال می‌کند و مخالف اقدامات ددمنشانه اسرائیل علیه فلسطینیان است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد، دستورات صادر شده از سوی مقامات رژیم اشغالگر در خصوص کوچاندن فلسطینیان و تخلیه املاک و دارایی‌های آنها در محله «الشیخ جراح» واقع در شهر قدس اشغالی جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قوانین بشردوستانه به شمار می‌آید.

وزارت خارجه سوریه همچنین اعلام کرد، تداوم اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر در مصادره اراضی فلسطینی، تخریب منازل و کوچاندن فلسطینیان از منازلشان، اقدامی غیرانسانی و غیرقانونی است که منجر به تشدید تنش‌ها به طور کلی در منطقه و به طور ویژه در فلسطین خواهد شد.

این وزارتخانه از تمامی کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه خواست تا برای توقف این اقدامات اسرائیل و ممانعت از پافشاری این رژیم در کشتار فلسطینیان، آزار و اذیت و پایمال کردن حقوقشان فوراً وارد عمل شوند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها