گروسی: گفت‌وگوهای مهمی با باقری داشتم

گروسی: گفت‌وگوهای مهمی با باقری داشتم
چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 02:47

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی توییتری با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه خود با مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین گفت که گفت‌وگوهای مهمی با وی داشته است.

العالم-ایران

«رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیام در توییتر به دیدار روز سه‌شنبه خود با «علی باقری کنی» مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین اتریش اشاره کرد.

گروسی در این پیام توییتری نوشت: «امروز مداکرات مهمی با باقری کنی، رئیس مذاکره کننده هیئت ایران درباره موضوعات دوجانبه کنونی میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همچنین درباره گفت‌وگوهای در حال انجام درباره برجام داشتم».

باقری همچنین پس از این دیدار با نمایندگان سه کشور اروپایی و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت‌وگوها دیدار کرد. مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران همچنین روز سه شنبه با انریکه مورا دیداری دوجانبه داشت.

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران ۱۱ آذر ماه نیز با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

دور هشتم مذاکرات وین برای رفع تحریم های آمریکا بعد از تنفسی ۱۱ روزه برای مشورت هیأت‌ها با پایتخت‌ها ۱۹ بهمن از سر گرفته شد و هنوز هم در سطوح و چارچوب‌های مختلف در شهر وین در جریان است. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در توئیتی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اش با همتای انگلیسی و با بیان اینکه توافق خوب در وین در صورت واقع بینی طرف غربی دست یافتنی است، اعلام کرد که دریافت طلب ایران از انگلیس در مسیر درست قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها