بازتاب پیروزی مقاومت لبنان در شبکه‌‌های اجتماعی+ ویدیو

شنبه 30 بهمن 1400 - 17:58

هشتگ‌های "حسان اللقیس"، "افتخار صنعت لبنان"و "آنها را خوار کرد و برگشت" در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.

العالم- لبنان

به گزارش العالم، به دنبال نفوذ پهپاد لبنانی "حسان" به داخل فلسطین اشغالی و بازگشت موفقیت‌آمیز آن، "حسان اللقیس"، "افتخار صنعت لبنان"و "آنها را خوار کرد و برگشت" در شبکه‌های اجتماعی در لبنان در صدر داغ‌ترین ترند قرار گرفته‌اند.

به دنبال پرواز 40 دقیقه‌ای این پهپاد در 70 کیلومتری شمال فلسطین اشغالی، کاربران لبنانی با ایجاد هشتنگ‌هایی از این دستاورد مقاومت استقبال کردند.

کاربران لبنانی خاطرنشان کردند که این عملیات در تایید اظهارات "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان انجام شد که طی آن تأکید کرد که مقاومت امروز در لبنان - و از مدت‌ها پیش- ساخت پهپادها را آغاز کرده و هر کسی که می‌خواهد بخرد باید درخواست کند.

برخی کاربران نیز شکست رژیم اشغالگر در رهگیری و ساقط کردن پهپاد مقاومت را که از امکانات پیشرفته‌ای مانند سامانه دفاع هوایی "گنبد آهنین" و تسلیحات مدرن برخوردار است، مورد تمسخر قرار داده و تأکید کردند ناکامی این رژیم در رهگیری پهپادی که از لبنان نفوذ کرده، ترس و وحشت را در دل صهیونیست‌ها مضاعف کرده است به‌ویژه اینکه دو ساعت بعد از به صدا در آمدن آژیرهای خطر و ارسال جنگنده‌ها، ارتش اشغالگر متوجه نشد که آیا توانسته پهپاد را ساقط کندیا خیر، و این سوال را مطرح کرد که اگر 10 فروند از این نوع پهپاد وارد فلسطین اشغالی شوند چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

پربیننده ترین خبرها