نظامیان صهیونیست ۱۰ فلسطینی را زخمی کردند

نظامیان صهیونیست ۱۰ فلسطینی را زخمی کردند
يکشنبه 8 اسفند 1400 - 14:35

منابع فلسطینی از زخمی شدن حدود ۱۰ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان صهیونیست امروز یکشنبه در جریان متفرق کردن فلسطینیانی که در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری تجمع کرده بودند، حدود ۱۰ نفر را زخمی کردند.

«یعقوب عویس» رئیس شورای روستای اللُّبَّن در جنوب شرقی شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری گفت که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تظاهرات فلسطینیانی که بنابه دعوت کمیته مقاومت در برابر دیوار حایل و شهرک‌سازی وابسته به سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) برگزار شد، سرکوب کردند.

نظامیان صهیونیست به سمت فلسطینیان بمب صوتی شلیک کرده و با قنداق‌ تفنگ‌های خود آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند که حدود ۱۰ نفر از آن‌ها زخمی شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، کمیته مقابله با دیوار حایل و شهرک‌سازی برای برگزاری تظاهراتی در مخالفت با حملات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه دانش‌آموزان مدارس روستای اللُّبَّن، از فلسطینیان خواسته بود تا در ورودی این روستا تظاهرات کنند. از چند هفته پیش تجاوزات شهرک‌نشینان علیه دانش‌آموزان مدارس این روستا شدت پیدا کرده است و آن‌ها ورودی‌های روستا را بسته و با برگزاری مراسم‌های مذهبی از رسیدن دانش‌آموزان به مدارس خود ممانعت کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها