استقبال گروه‌های فلسطینی از علمیات استشهادی قدس

استقبال گروه‌های فلسطینی از علمیات استشهادی قدس
يکشنبه 15 اسفند 1400 - 20:37

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه عملیات استشهادی بامداد امروز در محله باب حطه در مجاورت مسجد الاقصی که به زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی و شهادت مجری عملیات منجر شد، را تبریک گفتند.

العالم - فلسطین اشغالی

مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، محمد حماده سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون اشغالگران اسرائیلی علیه نگهبانان مسجد الاقصی، نمازگزاران و عموم ساکنان کرانه باختری بود.

حماده جوانان فلسطینی در سرتاسر کرانه باختری را به تشدید درگیری و رویارویی با صهیونیست‌ها به منظور بازداشتن آنان از ادامه تجاوزات علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین فراخواند.

همچنین طارق عزالدین سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز این عملیات را پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات صهیونیست‌ها خواند و خواستار تشدید مقاومت در تمامی اراضی فلسطینی برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و خون شهدای کرانه باختری شد و تاکید کرد که خون شهدا بزرگ‌ترین انگیزه بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین است.

همچنین جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز عنوان کرد که این عملیات تاکیدی بر ادامه مبارزات و مقاومت ملت فلسطین بود و یک پاسخ مردمی قاطع به توطئه‌ها علیه قضیه فلسطین و حقوق ملی فلسطینیان بود.

گفتنی است که عبود ابوصبیح کنشگر اهل قدس طی گفتگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: وقتی مردم را تحت فشار بگذارید و به اعتقاد، حیثیت یا هر چیزی که آنها خط قرمز می‌دانند تعرض کنید، با واکنش آنها روبرو خواهید شد.

بازداشت اعضای خانواده مجری عملیات استشهادی امروز در قدس

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای سازمان اطلاعات این رژیم امروز (یکشنبه) به منزل شهید جمال القواسمی مجری عملیات استشهادی امروز شهرک طور در قدس اشغالی یورش بردند.

منابع محلی اعلام کردند که صهیونیست‌ها مادر و برادر این شهید فلسطینی را بازداشت کرده و پدر او را نیز برای بازجویی فراخوانده‌اند.

القواسمی جوان ۱۹ ساله فلسطینی بامداد امروز در عملیاتی با سلاح سرد به دو نظامی اسرائیلی در ورودی مسجد الاقصی حمله‌ور شد و آن‌ها را مجروح کرد و خود نیز در نهایت به ضرب گلوله نیروهای پلیس به شهادت رسید.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها