لیگ برتر فوتبال؛ صنعت نفت آبادان ۲ - پرسپولیس ۰

لیگ برتر فوتبال؛ صنعت نفت آبادان ۲ - پرسپولیس ۰
يکشنبه 15 اسفند 1400 - 22:29

در چهارچوب هفته بیست و یکم لیگ خلیج فارس تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۰ و پیروزی صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

العالم - ایران / ورزشی

پرسپولیس در آخرین دیدار هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر نفتی‌ها به پایان رسید. گل اول صنعت نفت روی اشتباه محرز حامد لک و شوت غبیشاوی در دقیقه ۹ به ثمر رسید و در دقیقه ۶۹ نیز گل دوم زردپوشان آبادانی را مطلق‌زاده وارد دروازه لک کرد.

با این نتیجه، اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال به ۶ امتیاز افزایش یافت تا منصوریان همانند دوران حضور در نفت تهران، بار دیگر سد راه سرخپوشان در لیگ شود. در این راه البته حامد لک هم منصوریان را یاری کرد چرا که نمایشی بسیار ضعیفی داشت و روی گل اول آبادانی‌ها اشتباهی مهلک را مرتکب شد.

شاگردان گل‌محمدی با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول حضور دارند تا در کورس با استقلال از قافله جا بماند.

نیمه اول

دقیقه ۹: اشتباه عجیب و وحشتناک حامد لک روی ارسال غبیشاوی توپ را به شکلی عجیب به دروازه پرسپولیس فرستاد تا آبادانی‌ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند. در این صحنه حامد لک در مهار توپ ساده دچار اشتباه شد و توپ از دستان او لیز خورد و وارد دروازه سرخپوشان شد.

دقیقه ۱۶: ضربه سر وحید امیری روی ارسال علی شجاعی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: حسن بیت‌سعید به دلیل خطا روی هنانوف اولین کارت زرد بازی را از زاهدی‌فرد گرفت.

دقیقه ۲۴: داور به محمد خرمگاه از کادر فنی صنعت نفت و یک عضو کادر فنی پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۳۳: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان به شکلی خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۵: پاس در عمق ترابی به وحید امیری این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گروسیان قرار داد، اما ضربه بازیکن پرسپولیس را دروازه‌بان نفتی‌ها به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۵: موقعیت بسیار خطرناک پرسپولیس در دهانه دروازه را گروسیان به خوبی با یک دست دور کرد و اجازه ندهد کمال کامیابی‌نیا دروازه صنعت نفت را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: ارسال تند و تیز رامین رضاییان با ضربه تمیروف همراه شد که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۰: شوت از راه دور تمیروف را گروسیان به سختی دور کرد.

دقیقه ۵۵: ارسال دوباره رضاییان این‌بار با ضربه سر مهدی عبدی از روی خط شش قدم همراه شد که این توپ نیز با اختلاف از بالای دروازه گروسیان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: غبیشاوی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۱: بازیکنان پرسپولیس غافلگیرانه بازی را آغاز کردند و مهدی عبدی روی این صحنه با دروازه‌بان نفت تک به تک شد اما مهاجم سرخپوشان با بی‌دقتی این توپ را هم به بدن گورسیان کوبید.

دقیقه ۶۳: ارسال تند و تیز امیری به شکلی خطرناک از جلوی دروازه نفتی‌ها و سر تمیروف رد شد و به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: حرکت تکنیکی فاخر تهامی و پاس رو به عقب این بازیکن را محمود مطلق‌زاده با یک بغل پای دقیق به گل دوم نفتی‌های آبادان تبدیل کرد.

دقیقه ۷۶: امید حامدی‌فر دیگر اخطاری بازی بود.

دقیقه ۷۸: ضربه خطرناک حامدی‌فر با اختلاف کم از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها