ایران حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را محکوم کرد

ایران حمله موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق را محکوم کرد
چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 09:25

سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران منجر شد را محکوم کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) به دنبال جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر شد، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این دو شهید گرانقدر و همرزمان آنها در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام جنایتکارانه برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی‌ و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک کش صهیونیستی، پاسخگو کردن این رژیم آپارتایدی در قبال اینگونه جنایات ضد انسانی را از اهداف محور مقاومت در منطقه خواند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی جنایت صبح (دوشنبه) رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که بی شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها