انهدام شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان

انهدام شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در لبنان
پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 - 12:50

منابع لبنانی از کشف و انهدام شبکه جاسوسی جدیدی در این کشور خبر دادند که برای سرویس جاسوسی موساد فعالیت می‌کرده است.

العالم _ لبنان

منابع خبری لبنان از کشف و انهدام یک شبکه جاسوسی جدید در لبنان خبر دادند که برای سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی کار می‌کرده است.

شعبه اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان بعد از حمله به دو خانه در شهر الغازیه و دستگیری سه متهم به همکاری با رژیم صهیونیستی موفق شد یک شبکه جدید جاسوسی موساد در لبنان را منهدم کند. این شبکه جاسوسی متشکل از دو مرد و یک زن بود.

این جاسوسان اطلاعاتی را از فضای داخلی لبنان در اختیار موساد قرار داده‌ و از طریق پیام‌های رمزگذاری شده در فضای مجازی با عناصر موساد در ارتباط بوده‌اند.

عناصر موساد در ازای جاسوسی این شبکه برای آنان به طور پیوسته مبالغی پول در بسته‌های خاص قرار می دادند و آنها را در مناطق دور افتاده مانند بیابان‌ها می‌گذاشتند و سپس این مزدوران طبق مشخصاتی که از قبل تعیین شده بود، بسته ها را بر می داشتند و به فعالیت‌های جاسوسی خود ادامه می‌دادند.

دادستان عمومی نظامی لبنان به بخش اطلاعات نیروهای امنیت داخلی لبنان ماموریت داده است تحقیقات در این زمینه را گسترش دهند تا مشخص شود که افراد دیگری نیز در این شبکه حضور داشته‌اند یا خیر.

«نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان نقش نیروهای امنیت داخلی و به ویژه شعبه اطلاعات را در محافظت از ثبات امنیتی و جلوگیری از هرگونه نقض امنیت از طریق انهدام شبکه‌های جاسوسی در عرصه لبنان ستود.

تسنیم

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها