جهاد اسلامی فلسطینیان را به مقابله جدی با رژیم صهیونیستی فراخواند

جهاد اسلامی فلسطینیان را به مقابله جدی با رژیم صهیونیستی فراخواند
چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 16:03

جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از فلسطینیان خواست با حضور در مسجدالاقصی، با یورش شهرک نشینان یهودی به این مکان مقدس مسلمانان مقابله و با اشغالگری آنان مبارزه کنند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم ، طارق عز الدین، سخنگوی رسمی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دراین بیانیه نسبت به پیامدهای فراخوان های گروه های افراطی صهیونیستی برای هجوم به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس در مناسبت موسوم به "عید پوریم" یهودیان هشدارداد.

وی تاکید کرد: هتک حرمت اماکن مقدس( بیت المقدس و مسجدالاقصی) که جایگاه معنوی و دینی نزد مسلمانان و آزادگان مسلمان دارند، نقض جدی و آشکار تمامی قوانین آسمانی با حمایت رژیم صهیونیستی است.

جهاد اسلامی فلسطین، مسئولیت کامل هرگونه بی حرمتی شهرک نشینان و یهودیان افراطی به مقدسات مسلمانان و فلسطینیان، تلاش برای تحریف هویت تاریخی و مذهبی و تشدید اوضاع در این اماکن مقدس و سرپوش گذاشتن بر اقدامات هتاکانه آنها را برعهده رژیم اشغالگر قدس و سردمداران آن گذاشت.

عزالدین از مردم فلسطین در قدس، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی خواست تا ضمن تشدید مقابله و مقاونت دربرابر اشغالگری و هتاکی شهرک نشینان ، با تمام توان به مسجد الاقصی سفر کنندو از آن در برابر هتک حرمت افراط گرایان یهودی غاصب دفاع و محافظت کنند.

اداره اوقاف فلسطین با ارائه گزارشی به خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: ۱۰۵یهودی شهرک نشین امروز و در نخستین رو از مناسبت موسوم به "عید پوریم یهودیان"با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به ساحت مسجد الاقصی یورش بردند و انتظار می رود بعد از ظهر نیز تعداد بیشتری ازآنان به این مکان مقدس یورش ببرند.

گروههای یهودی افراطی شهرک نشین در روزهای گذشته با صدور فراخوان هایی خواهان حضور گسترده یهودیان در مسجد الاقصی به این مناسبت شدند.

نوشیدن شراب و سایر مشروبات الکلی، پوشیدن نقاب و ماسک و جشن عمومی از جمله مراسم این مناسبت هستند که از امروز شروع می شود و تا روز جمعه ادامه دارد.

به همین بهانه حضور نظامیان رژیم صهیونیستی در بیت المقدس غربی در روزهای اخیر بسیار بیشتر شده است.

منابع خبری روز چهارشنبه گزارش دادند، در حمله نظامیان صهیونیست به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها